کد خبر : 2066544 | 12 شهریور 1403 ساعت 00:57 | 30.4K بازدید | 308 دیدگاه

گلی که همه جهان منتظرش بودند

پاس استثنایی و استارت انفجاری: شروع عصر امباپه!

زنجیره ناکامی‌های کیلیان امباپه در لالیگا با گلزنی مقابل رئال بتیس در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به پایان رسید.

پاس استثنایی و استارت انفجاری: شروع عصر امباپه!

به گزارش "ورزش سه"، همه چشم‌ها به کیلیان امباپه بود. او در سه هفته گذشته لالیگا نتوانسته بود برای رئال مادرید گلزنی کند و هواداران زیادی را که برای دیدن خوشحالی‌های پس از گل معروف او به استادیوم رفته بودند، ناامید کرده بود.

در کنار او وینیسیوس جونیور هم فرم خوبی نداشت و همین باعث شده بود که صحبت‌های زیادی در مورد اینکه امباپه باعث بروز ناهماهنگی در خط حمله رئال مادرید شده به وجود بیاید.

دو تساوی برابر مایورکا و لاس پالماس و یک پیروزی در هفته دوم مقابل رئال وایادولید. امباپه در هیچکدام از آنها نتوانست قفل گلزنی در لالیگا را باز کند و همین موضوع او را زیر فشار زیادی قرار داده بود.

همه چیز به آخرین بازی پیش از فیفا دی کشیده شد. رئال و امباپه اگر می‌خواستند با خیال راحت به استقبال فیفا دی بروند، باید شبی باشکوه را مقابل بتیس در سانتیاگو برنابئو خلق می‌کردند و امباپه این ماموریت را انجام داد.

2075968

نیمه اول همان هایلایت سه بازی گذشته بود و خط حمله رئال بسیار ناتوان نشان داد. در نیمه دوم اما همان اتفاقی رخ داد که میلیون‌ها هوادار رئال مادرید سه هفته انتظارش را می‌کشیدند: گلزنی کیلیان!

2075969

حرکتی رودریگو از پشت محوطه، پاس به والورده و یک پاس پشت پای طلایی که نشان داد فده وارث خوبی برای پیراهن شماره ۸ است. پاس طلایی به همان کسی رسید که باید می‌رسید و او کسی نبود جز امباپه. او در مقابل دروازه‌بان قرار گرفت و او را تسلیم کرد تا برای اولین بار در لالیگا نام امباپه در مقابل گل رئال نوشته شود.

ویدئو: 351960

کمتر از ۱۰ دقیقه دیگر شرایط حتی بهتر هم شد. فرار مشکوک به آفساید وینیسیوس با خطای دروازه‌بان مهمان همراه بود و داور که آفساید گرفته بود با بازبینی صحنه پنالتی گرفت. این بار وینی پشت توپ نرفت و مأموریت را به امباپه سپرد تا نشان دهند خط حمله رئال علی‌رغم ناهماهنگی در بازی‌های اخیر کاملاً متحد هستند. امباپه با فریب دروازه‌بان این توپ را هم به تور چسباند و نیمه دوم درخشانش را کامل کرد. دو گل برای شروع یک دوران فوق‌العاده و تاریخی در مادرید.

ویدئو: 351963

دیدگاه‌ها