کد خبر : 2066543 | 12 شهریور 1403 ساعت 08:44 | 15K بازدید | 31 دیدگاه

شش گل خورده میلان به یک شکل!

میلان در سه هفته‌ی اول سری آ، در تمام بازی هایش دو گل دریافت کرده و تنها دو مساوی بدست آورده است. این مسئله موجب نگرانی هواداران روسونری شده است.

شش گل خورده میلان به یک شکل!

به گزارش "ورزش سه"، میلان با پیولی به بن‌بست برخورد کرده بود، به نوعی پیولی دیگر به سقف توانایی‌هایش رسیده بود و دیگر چیزی نداشت که به تیمش اضافه کند. یک قهرمانی در سری آ و رسیدن به نیمه نهایی چمپیونزلیگ نهایت عملکردی بود که استفانو پیولی می‌توانست در میلان رقم بزند. سرانجام با پایان فصل گذشته، مدیران میلان تصمیم به تغییر سرمربی گرفتند؛ هواداران منتظر یک نام جذاب مانند دی زربی یا کونسیسائو برای رقابت با اینتر و یوونتوس بودند اما مدیران با فونسکا همه را غافلگیر کردند. 

فونسکایی که جز مربیان عقب‌تر از پیولی به حساب می‌آمد اما هواداران گمان می‌کردند که برنامه‌ی خاصی برای پذیرفتن این سمت دارد و مدیران با دلیل به سراغ او رفته‌اند. حالا ولی با گذشت سه هفته میلان در برابر هر سه تیم تورینو، پارما و لاتزیو ۲ گل دریافت کرده و تنها توانسته است که در دو بازی نبازد.

2068898

نکته‌ی قابل توجه گل‌های خورده‌ی میلان این است که تمام آن‌ها از سمت راست خط دفاعی‌اش به ثمر رسیده‌اند. تیم‌های حریف توپ را به پشت مدافع راست میلان می‌رساندند و با یک پاس تودر مهاجمشان را صاحب موقعیت می‌کردند و به سادگی مقابل میلان به گل می‌رسیدند. بازیکن این پست در میلان، کالابریا بود. او که از دید هواداران بدترین کاپیتان تاریخ میلان است، پاشنه آشیل تیم در فصل قبل بود و فونسکا برای جانشینی‌اش امرسون رویال را خرید که در بازی آخر نشان دست کمی از کالابریا ندارد.
به نظر شما فونسکا مربی مناسبی برای میلان است؟

دیدگاه‌ها