کد خبر : 2066541 | 12 شهریور 1403 ساعت 00:39 | 7.7K بازدید | 10 دیدگاه

لیل ۱-۳ پی‌اس‌جی: صدرنشینی با درخشش جوانان!

پاری‌سن ژرمن در هفته سوم رقابت‌های لیگ یک با نتیجه ۳-۱ از سد میزبانش؛ لیل گذشت.

لیل ۱-۳ پی‌اس‌جی: صدرنشینی با درخشش جوانان!

به گزارش "ورزش سه"، در آخرين بازی از هفته سوم رقابت‌های لیگ یک فرانسه، پاری‌سن ژرمن با برتری ۳-۱ از سد میزبان خود؛ لیل گذشت تا با ۹ امتیاز در صدر جدول رقابت‌ها قرار بگیرد. تیم لیل نیز با این شکست، شش امتیازی باقی ماند و در رتبه ششم جدول به کار خود پایان داد‌.

همانطور که لوئیز انریکه در کنفرانس خبری پیش از بازی گفته بود، لیل به هیچ عنوان حریف دست و پا بسته‌ای مقابل پاریسی‌ها نبود اما خب روی ضدحملات، شاگردان انریکه موقعیت‌های مسلمی را به دست آوردند که با بی‌دقتی مهاجمان این تیم از دست رفتند.

درنهایت در دقیقه ۳۳ بازی با خطای مدافع لیل بر روی عثمان دمبله، ویتینیا دروازه میزبان را از روی نقطه پنالتی باز کرد. تنها سه دقیقه از این گل گذشته بود که باز هم پاریسی‌ها روی یک ضدحمله سریع و با پاس عالی مارکو آسنسیو برای بردلی بارکولا و گلزنی او در موقعیت تک‌به‌تک، برتری خود را در پایان نیمه نخست دو برابر کردند.

2075962

با شروع نیمه دوم اما ورق کاملا برگشت و این تیم لیل بود که به قصد جبران عقب‌افتادگی نیمه اول، با تمام قوا به سمت دروازه جانلوئیجی دوناروما فشار آوردند اما درخشش سنگربان بلند قامت پی اس جی اجازه باز شدن دروازه این تیم را نمی‌داد تا اینکه در دقیقه ۷۸ ادن ژگروا با شوت استثنایی خود از پشت محوطه جریمه دروازه دوناروما را گشود تا اختلاف به حداقل برسد.

2075957

تنها سه دقیقه بعد از این گل و روی یک ضربه ایستگاهی از سمت چپ زمین پاری‌سن ژرمن، لیل به گل دوم خود رسید اما کمک داور به داد لوئیز انریکه رسید و این گل به درستی مردود اعلام شد.

فشار بی‌امان تیم میزبان برای به ثمر رساندن گل مساوی همچنان روی دروازه پاریس ادامه داشت تا اینکه باز هم روی یک ضدحمله در آخرين دقایق وقت‌های تلف شده، نوبت به کولو موآنی رسید تا گل سوم پاریس را به ثمر برساند و آب سردی بر پیکره تیم میزبان بریزد.

2075961

با این برد شاگردان لوئیز انریکه با روحیه خوبی به استقبال تعطیلات می‌روند و سپس برای بازی‌های حساس خود در ليگ قهرمانان اروپا آماده خواهند شد.

دیدگاه‌ها