کد خبر : 2066540 | 12 شهریور 1403 ساعت 00:38 | 4K بازدید | 6 دیدگاه

یووه ۰-۰ رم: نمایش کسل‌کننده از هیجان‌انگیزهای لیگ

یوونتوس و رم در دیداری حساس از هفته سوم سری A به تساوی ۰-۰ رسیدند.

یووه ۰-۰ رم: نمایش کسل‌کننده از هیجان‌انگیزهای لیگ

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته سوم مسابقات سری A ایتالیا، یوونتوس در ورزشگاه آلیانز میزبان رم بود. این بازی با مالکیت بالای شاگردان تیاگو موتا همراه بود اما درنهایت آنها با وجود میل بالای‌شان به گلزنی، کاری از پیش نبردند و در خانه با تساوی بدون گل متوقف شدند.

ویدئو: 351958

بازی را یوونتوس با در اختیار داشتن توپ و زمین آغاز کرد و رم از همان ابتدا به دفاع رفت و اولویت را بر گل نخوردن گذاشته بود. اولین تهدید جدی یووه در دقیقه ۱۲ بود که ضد حمله ولاهوویچ و امبانگولا را کریستانته با دفع توپ عالی خنثی کرد.

یک دقیقه بعد پلگرینی از پشت محوطه جریمه اقدام به شوت‌زنی کرد که ضربه‌اش با اختلاف زیادی از بالای دروازه به بیرون رفت.

در ادامه توپ بیشتر در میانه میدان و در اختیار یوونتوس بود. بیانکونری قصد داشت در همان نیمه اول گلزنی کند اما دفاع فشرده رم باعث شده بود که بازی گره بخورد و به شکل آرام و بدون موقعیتی دنبال شود.

این بازی به همین شکل ادامه پیدا کرد تا اینکه جدی‌ترین موقعیت بازی خلق شد. در دقیقه ۴۲ روی پاس ولاهوویچ، ییلدیز در نزدیکی نقطه پنالتی به توپ رسید و بلافاصله شوت‌زنی کرد که ضربه‌اش را اسویلار به خوبی دفع کرد تا نیمه اول بدون گل خاتمه یابد.

2075959

نیمه دوم هم به همین شکل ادامه پیدا کرد و دو تیم نمی‌توانستند موقعیت جدی‌ای روی دروازه‌ها خلق کنند. در دقیقه ۶۰ بازی ضربه فرانسیسکو کونسیسائو با اختلاف زیادی از کنار دروازه به بیرون رفت.

این بازیکن پرتغالی دوباره فرصت باز کردن دروازه رم را داشت اما ضربه‌اش در دقیقه ۷۲ را آنجلینو به خوبی دفع کرد تا دروازه رم در امان بماند.

حملات نصفه و نیمه یوونتوس ثمری نداشتند و در لحظات پایانی، رم هم کمی جلو کشید تا با یک گل در دقایق آخر سه امتیاز را به دست آورد اما این حملات هم ثمری نداشتند و بازی بزرگ هفته سوم سری A بدون گل به اتمام رسید.

2075960

دیدگاه‌ها