کد خبر : 2066533 | 12 شهریور 1403 ساعت 08:17 | 38.2K بازدید | 10 دیدگاه

سریع‌ترین دریافت 4 کارت قرمز در قرن!

بازیکن ویارئال با دریافت چهار کارت قرمز در 20 مسابقه از این حیث در تاریخ لیگ اسپانیا رکورددار شد.

سریع‌ترین دریافت 4 کارت قرمز در قرن!

به گزارش "ورزش سه"، پاپه گوئیه؛ بازیکن سنگالی ویارئال، در بازی با والنسیا در هفته چهارم لیگ اسپانیا که با تساوی 1-1 به پایان رسید، در فاصله 18 دقیقه دو کارت زرد دریافت کرد و از بازی اخراج شد.

این اولین اخراج گوئیه در لیگ اسپانیا نبود. او در فصل قبل و زمانی که برای سویا بازی می‌کرد نیز تنها در 16 بازی لیگ، 3 بار اخراج شده بود.

به این ترتیب پاپه گوئیه که در این فصل در چهار بازی شرکت کرده، با چهار اخراج در 20 مسابقه، سریع‌ترین بازیکن در دریافت چهار کارت قرمز در طول قرن بیست و یکم شد.

مارسلینیو گارسیا تورال؛ سرمربی ویارئال، پس از اخراج گوئیه در دیدار با والنسیا در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی به انتقاد از او پرداخت و گفت: «این یک رفتار قابل اجتناب بود که در مسابقه‌ای که بازی را تحت کنترل داشتیم، موقعیت شرم‌آوری برای ما ایجاد کرد.»

این بازیکن 25 ساله مشخصاً در احتیاط برای عدم اخراج مشکل جدی دارد و تیمش نیز از عدم کنترل او آسیب می‌بیند و بنابراین لازم است مارسلینیو روی این مشکل کار کند تا در طول مسابقات بار بزرگی بر دوش زردپوشان نباشد.

عجیب اینکه پاپه گوئیه در لیگ فرانسه با چنین مشکلی مواجه نبود و در مجموع 110 بازی که برای مارسی انجام داد، تنها یک بار با دریافت دو کارت زرد مقابل رن در سال 2020 از بازی اخراج شد.

دیدگاه‌ها