کد خبر : 2066531 | 11 شهریور 1403 ساعت 23:47 | 38.5K بازدید | 56 دیدگاه

دنیل استوریج:

صلاح می‌گوید پول بدهید تا در لیورپول بمانم!

دنیل استوریج؛ ستاره سابق باشگاه لیورپول، به خبر جدایی محمد صلاح از این باشگاه در پایان فصل، واکنش نشان داد.

صلاح می‌گوید پول بدهید تا در لیورپول بمانم!

به گزارش "ورزش سه"، در بازی پایانی هفته سوم لیگ برتر انگلیس، لیورپول با درخشش محمد صلاح توانست منچستریونایتد را در ورزشگاه الدترافورد با نتیجه ۳-۰ شکست دهد.

پس از پایان بازی، جیمی کاراگر؛ مدافع سابق لیورپول، از محمد صلاح تمجید کرد. صلاح دو گل اول و دوم را برای هم‌تیمی‌اش لوئیس دیاز ساخت و سپس خودش گل سوم را به ثمر رساند و نشان داد که در بهترین وضعیت بدنی و فنی خود در این فصل قرار دارد.

کاراگر در مصاحبه با شبکه اسکای اسپورتس گفت: «فکر می‌کنم صلاح مانند کریستیانو رونالدو به رکوردها و همچنین به ادامه حضورش در فوتبال وسواس دارد.»

او افزود: «وقتی بیشتر ما به سن ۳۵ سالگی می‌رسیم، کارمان در فوتبال تمام می‌شود. اما با روشی که او از خودش مراقبت می‌کند، به نظرم او به بازی تا سن ۴۰ سالگی فکر می‌کند. من فکر نمی‌کنم که انتقال به عربستان در سال آینده محتمل باشد، او بازیکن بسیار خوبی است.»

کاراگر ادامه داد: «او در کنار کنی دالگلیش و استیون جرارد، یکی از بهترین بازیکنانی است که تاکنون برای لیورپول بازی کرده‌اند.»

با این‌حال صلاح پس از پایان بازی در مصاحبه‌ای تأیید کرد که این فصل آخرین فصل حضور او در لیورپول خواهد بود.

در واکنش به این مصاحبه، دنیل استوریج تأکید کرد که جدایی صلاح از لیورپول بعید به نظر می‌رسد و گفت: «فکر نمی‌کنم که او در دلش بخواهد از باشگاه جدا شود. فکر می‌کنم او می‌خواهد بماند و در دلش می‌گوید پول‌ها را نشانم دهید و من می‌مانم.»

دیدگاه‌ها