کد خبر : 2066530 | 11 شهریور 1403 ساعت 23:36 | 10.7K بازدید | 7 دیدگاه

هرگز در این سطح از مسابقات دیده نشده بود

جنجال ورزشکار موبایل به‌دست در پاریس!

جاکومو پرینی؛ پاروزن ایتالیایی، به دلیل استفاده از تلفن همراه مدال برنز پارالمپیک پاریس را از دست داد.

جنجال ورزشکار موبایل به‌دست در پاریس!

به گزارش "ورزش سه"، جاکومو پرینی؛ قایقران ایتالیایی، در مسابقات قایقرانی کایاک تک‌نفره مردان پارالمپیک پاریس مدال برنز را کسب کرد. او در مسابقه فینال پشت سر بنجامین پریچارد انگلیسی و رومن پولانسکی اوکراینی، سوم شد.

اما اریک هوریه استرالیایی (نفر چهارم مسابقه فینال) او را متهم کرد که در مسابقه فینال تلفن همراهش را به داخل قایق برده است. فدراسیون بین‌المللی قایقرانی (FISA) با تایید این گفته‌ها، پرینی را محروم کرد.

در بیانیه این سازمان آمده است: "در طول مسابقه از یک وسیله ارتباطی استفاده شد. مدال برنز به اریک هوریه رسید. الکسیس سانچز فرانسوی در رده پنجم ایستاد."

2075921

فدراسیون قایقرانی ایتالیا با این ادعا که قایقرانش "تلفن همراه خود را به اشتباه داخل قایق برده"، اعلام کرد که درخواست تجدید نظر می‌کند و البته بعید است که درخواست آن‌ها مورد قبول واقع شود.

چارلز دلوال؛ مدیر تیم پاراروینگ فرانسه، گفت: "وسیله‌ای برای ارتباط از راه دور با فضای خارج از مسابقه وجود داشت، مطمئناً برای این بود که کسی به او دستورالعمل‌های مسابقه را هر لحظه گوشزد کند. در قوانین به صراحت نوشته شده که مجاز نیست. قبول این بهانه از سوی کادر فنی و ورزشکار واقعا دیوانه‌کننده است. من هرگز چنین اتفاقی را در این سطح ندیده‌ام. ممکن است هر از گاهی اشتباه کنیم، اما این یکی بسیار بزرگ است."

دیدگاه‌ها