کد خبر : 2066529 | 11 شهریور 1403 ساعت 23:38 | 33.2K بازدید | 144 دیدگاه

من هری پاتر نیستم و جادوگری نمی‌کنم

تن‌هاخ: بعد از سیتی بهترین تیم هستیم!

سوالات جنجالی خبرنگاران از اریک تن‌هاخ، با پاسخ‌های جالبی از سوی او بعد از شکست منچستریونایتد مقابل لیورپول همراه بود.

تن‌هاخ: بعد از سیتی بهترین تیم هستیم!

به گزارش "ورزش سه"، شکست سنگین خانگی منچستریونایتد مقابل لیورپول با نتیجه ۳-۰ منجر به سقوط آن‌ها به رتبه چهاردهم با کسب تنها سه امتیاز از سه بازی شد. بعد از این نمایش ناامیدکننده از سوی شیاطین سرخ، برخی سوالات انتقادگونه از سوی خبرنگاران در کنفرانس خبری بعد از بازی، تا حدودی سرمربی خونسرد یونایتد را عصبی کرد و البته با پاسخ‌های جالبی از سوی او همراه شد.

او از اینکه بپذیرد تیمش در دو فصل اخیر عملکرد خوبی نداشته خودداری کرد و با ابراز غرور از موفقیتی که ادعا می‌کرد در دوسال گذشته با کسب دو جام حذفی و اتحادیه بدست آورده صحبت کرد و حتی اذعان داشت آن‌ها در دو فصل اخیر، بعد از منچسترسیتی بهترین تیم انگلیس بودند.

نخستین سوال جنجالی خبرنگاران از تن‌هاخ، درخصوص امکان وجود مشکل در نحوه تمرینات او در این تیم بود که تن‌هاخ پاسخ داد: "مطمئن نیستم اینطور باشد. اگر حرف شما درست بود، ما در فصل قبل به قهرمانی در جام حذفی نمی‌رسیدیم. واقعا برای شما بابت سوالی که پرسیدید متاسفم، ما بعد از منچسترسیتی، بهترین تیم انگلیس از نظر کسب جام در دو فصل اخیر هستیم."

من هری پاتر نیستم!
تن‌هاخ همچنین درخصوص عملکرد ضعیف مانوئل اوگارته پاسخ داد: "او نیاز به زمان برای اثبات خود در یونایتد دارد. من هری پاتر نیستم و نمی‌توانم درخصوص او جادوگری‌ کنم."

سرمربی هلندی یونایتد همچنین درخصوص رتبه احتمالی شیاطین سرخ در پایان فصل اضافه کرد: "من می‌دانم که درنهایت به کجا می‌رسیم. ما هنوز در حال ساخت تیم جدید هستیم و من به توانایی بازیکنانم ایمان دارم."

دیدگاه‌ها