کد خبر : 2066526 | 12 شهریور 1403 ساعت 04:30 | 49.9K بازدید | 46 دیدگاه

همه مبهوت سوارز: او تمام عمرش ستاره بوده!

بازیکنان اینترمیامی مبهوت درخشش لوئیس سوارز در ترکیب این تیم هستند.

همه مبهوت سوارز: او تمام عمرش ستاره بوده!

به گزارش "ورزش سه"، اینترمیامی صبح دیروز به وقت ایران در چارچوب دیدارهای لیگ فوتبال آمریکا روبروی شیکاگو به میدان رفت و موفق شد با نتیجه ۱-۴ برابر این تیم به پیروزی برسد و سه امتیاز مهم این بازی را هم از آن خود کند.

سوارز ستاره تیمش در این بازی بود و موفق شد دو گل از چهار گل را وارد دروازه حریف کند. او پس از بازگشت از رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا و در غیاب لیونل مسی توانسته کمک بسیاری به این تیم برای کسب پیروزی‌های متوالی و حفظ جایگاهش در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ آمریکا کند.

2075576

یان فری پس از پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران درباره این بازیکن اظهار داشت: "این کاری است که او در تمام طول دوران فوتبالش انجام داده است. حضور در زمین در کنار چنین بازیکنانی بسیار لذت‌بخش است. داشتن این ستاره‌ها باعث شده است که اعتماد به نفس ما افزایش پیدا کند."

جولیان گرسل هم با تمجید از عملکرد سوارز گفت: "او ارزش بسیار زیادی برای تیم ما دارد. مشخصا کارهایی که او در زمین برای ما انجام می‌دهد باورنکردنی است. امشب هم دو گل برای ما به ثمر رساند و در بازی قبلی هم عالی بود. وقتی او در زمین است کیفیت تیم متفاوت است و وقتی چنین بازیکنانی دارید که می‌توانند سرنوشت بازی را تغییر دهند شرایط برای شما فرق خواهد کرد."

دیدگاه‌ها