کد خبر : 2066524 | 12 شهریور 1403 ساعت 04:50 | 31.8K بازدید | 12 دیدگاه

گزینه جذاب یونایتد برای جانشینی مدافع انگلیسی

منچستریونایتد نام آنتونی رابینسون را به عنوان جانشین لوک شاو در فهرستش قرار داده است.

گزینه جذاب یونایتد برای جانشینی مدافع انگلیسی

به گزارش "ورزش سه"، شاو در طول چند ماه اخیر با مصدومیت‌های متعدد و طولانی مدت روبه‌رو بوده و در حال حاضر هم به دلیل مصدومیتی که از ناحیه عضله ران پایش در تمرینات منچستر یونایتد به آن دچار شده است نمی‌تواند تیمش همراهی کند.

گفته می‌شود که این بازیکن حداقل تا پس از وقفه دیدارهای ملی در ماه سپتامبر قادر به بازگشت به میادین نیست و همین وضعیت باعث شده است که مدیران این باشگاه به دنبال پیدا کردن جانشینی برای او در فصل‌های آینده باشند.

روزنامه انگلیسی سان مدعی شده است که دپارتمان نقل و انتقالات باشگاه یونایتد معتقد است که رابینسون می‌تواند بهترین گزینه برای بازی در پست دفاع چپ برای این تیم باشد و به همین دلیل او را در فهرست خرید یونایتد قرار داده‌اند.

1798883

این بازیکن ۲۷ ساله که ستاره تیم ملی آمریکا هم هست در حال حاضر در فولام توپ می‌زند و انتظار می‌رود که این باشگاه با جدایی او با پیشنهادی به ارزش ۳۵ میلیون یورو موافقت کند و مدیران فولام مشکلی با فروش او در تابستان آینده نخواهند داشت.

در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال هم نام بن چیلول در کنار نام یونایتد به گوش می‌رسید اما مذاکرات برای به خدمت گرفتن این بازیکن از چلسی پیشرفتی نداشت و حضور او در اولدترافورد منتفی شد.

دیدگاه‌ها