کد خبر : 2066522 | 12 شهریور 1403 ساعت 05:10 | 56.1K بازدید | 95 دیدگاه

مدافعی که شجاع و کنعانی‌زادگان را می‌ترساند(عکس)

امین حزباوی از جمله بازیکنانی است که امیدواری زیادی نسبت به آینده او در فوتبال ایران به وجود آمده است.

مدافعی که شجاع و کنعانی‌زادگان را می‌ترساند(عکس)

به گزارش "ورزش‌ سه"، درخشش امین حزباوی در فوتبال ایران از ۱۸ سالگی و در دوران جواد نکونام آغاز شد و حتی در روزهایی که علی منصوریان با قرمزپوشان اهوازی نتیجه نمی‌گرفت هم این عملکرد متمایز ادامه داشت.

نمایش حزباوی سبب جلب توجه تیم‌های مختلف و به ویژه السد شد که با پیشنهادی سنگین به سراغ مدیران باشگاه اهوازی آمد و این بازیکن را به قطر بردند.

مدافع میانی مستعد فوتبال ایران در السد هم دوران موفقی داشت و با این تیم جام قهرمانی را بالای سر برد اما به یک‌باره و پس از حواشی عجیبی که پیرامون او و جدایی‌اش از فوتبال قطر ایجاد شد، به ایران بازگشت و پیراهن سپاهان را بر تن کرد. 

این مدافع از زمان پیوستن به سپاهان با وجود نفرات شاخصی نظیر دانشگر و یزدانی و محمدی توانسته به بازیکن ثابت تیم تبدیل شود و در این مسابقات بارها در فاز هجومی نیز حضور اثرگذار داشته و موفق به ثبت یک گل هم شده است.

در این شرایط حزباوی که جام ملت‌های آسیا را از دست داد، بار دیگر و پس از پایان این مسابقات به مدار تفکرات امیر قلعه‌نویی بازگشته و این انتظار وجود دارد که رفته‌رفته جای بازیکنان باتجربه تیم ملی نظیر شجاع و کنعانی را در مسیر تغییر نسلی که به وجود آمده بگیرد.

2075906
2075907

دیدگاه‌ها