کد خبر : 2066520 | 11 شهریور 1403 ساعت 23:07 | 11K بازدید | 24 دیدگاه

کمپانی: مولر باورنکردنی و همیشه صددرصد آماده است

ونسان کمپانی؛ سرمربی بایرن مونیخ، از عملکرد توماس مولر رضایت دارد و او را بازیکن باانگیزه‌‌ای می‌بیند.

کمپانی: مولر باورنکردنی و همیشه صددرصد آماده است

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در هفته دوم بوندس‌لیگا به مصاف فرایبورگ رفت و با گل‌های هری کین و توماس مولر به برتری 2-0 رسید.

تیم تحت هدایت ونسان کمپانی در بازی هفته اول هم با نتیجه 3-2 در یک بازی دشوار وولفسبورگ را از پیش رو برداشته بود.

کمپانی از عملکرد تیمش رضایت دارد و امیدوار است که هفته‌به‌هفته نمایش بهتری داشته باشند.

کمپانی پس از بازی گفت: "نیمه اول واقعاً برای ما خیلی خوب بود که می‌خواستیم حملات حریف را محدود کنیم و در عین حال موقعیت‌های خوبی را ایجاد کنیم. روی توپ‌های دوم و ضد پرسینگ خوب بودیم."

نیمه دوم؟

در نیمه دوم ما یک قدم دیرتر از بازیکنان فرایبورگ روی توپ‌های دوم عمل می‌کردیم و کمی شتابی که باید را از دست دادیم. باید بگویم ما بسیار خوش‌شانس هستیم که بازیکنانی روی نیمکت داریم و می‌توانند در زمین تفاوت ایجاد کنند. توماس مولر و کینگزلی کومان در برد ما نقش بسیار مهمی داشتند.

2075904

پیشرفت تیم؟

در نیمه اول موقعیت‌های بسیار خوبی داشتیم و همانطور که می‌خواستیم بازی کردیم. در نیمه دوم دیدید که ما هنوز به ریتم بیشتری نیاز داریم. در هر بازی که برنده می‌شویم یک گام به جلو برمی‌داریم.

رکورد توماس مولر؟

باورنکردنی است. در هامبورگ که بازی می‌کردم، مولر اولین بازی خود برای بایرن مونیخ را انجام داد. این فوق‌العاده و باورنکردنی است. 710 بازی که در تمرینات هم صددرصد توان خود را می‌گذارد. این او را خاص می‌کند. هنوز بازی‌های زیادی پیش روی اوست.

دیدگاه‌ها