کد خبر : 2066515 | 12 شهریور 1403 ساعت 05:55 | 14.2K بازدید | 4 دیدگاه

از مارسلو و دیگو کاستا تا کوتینیو و تیاگو سیلوا؛

لوکیشنی جذاب برای ستارگان کلاسیک فوتبال: سری آ برزیل!

بازیکنانی که در دهه 2010 از چهره خاص و جوان فوتبال اروپا محسوب می‎شدند، این روزها آخرین سالیان بازیگری خودشان را کیلومترها دورتر از اروپا می‌گذرانند.

لوکیشنی جذاب برای ستارگان کلاسیک فوتبال: سری آ برزیل!

به گزارش "ورزش‌ سه"، سری آ برزیل اغلب پذیرای بازیکنانی بوده که دوران بازیگری‌شان رو به پایان است و در پنجره نقل و انتقالات تابستان 2024، بازیکنان زیادی بودند که تصمیم گرفتند خودشان را به برزیلیائو برسانند تا برای یک چالش جدید اقدام کنند. اکنون در چنین شرایطی بازیکنان زیادی هستند که در برزیل حضور دارند و می‌‎خواهیم وضعیت آنها را با یکدیگر مرور کنیم:

فلامینگو: داوید لوئیز - الکس ساندرو - اورتون - میشل - گابریل باربوسا
میشل و ساندرو به تازگی به این تیم پیوستند و ترجیح دادند در برزیل شاگرد تیته؛ سرمربی سابق خودشان در تیم ملی برزیل شوند. حالا بازیکنان قرمز و سیاه‌پوش فلامنگو که در فصل گذشته افتخارات زیادی به دست آوردند، فصل جدید خیلی خوب شروع کرده‌اند و برای قهرمانی در لیبرتادورس و سری آ تلاش می‌کنند.

2075887

پالمیراس: فلیپه اندرسون
وینگر چپ لاتزیو در این تابستان با به پایان رسیدن قراردادش دوباره به خانه برگشت. او اگر چه قبل از اروپا در سانتوس بازی می‎‌کرد اما بارها و بارها از علاقه‌اش به پالمیراس گفته بود و حالا شاگرد ابل فریرا سرمربی مشهور پرتغالی شد.

بوتافوگو: رافائل - آلان
رافائل شاگرد قدیمی سرالکس فرگوسن در منچستریونایتد بود و آلان تا پیش از این که در الوحده امارات با احمد نوراللهی همبازی شود، در اورتون و ناپولی به عنوان بازیکن آنچلوتی و ساری به میدان رفته بود. حالا هر دوی آنها عضوی از تیم صدرنشین سری آ برزیل هستند.

2075889

اتلتیکو مینیرو: هالک - برنارد - ادواردو وارگاس
گابریل میلیتو در این تیم سه شاگرد خاص دارد؛ سه بازیکنی که بسیار باتجربه هستند و روزگاری عضو تیم ملی برزیل و شیلی بودند اما حالا وضعیتشان کاملا متفاوت است.

2075888

گرمیو: دیگو کاستا - مارتین برایت‌ویت - فابیو
فابیو برادر رافائل بود و از دوقلوهای نام آشنای فوتبال هستند که روزگاری در یونایتد همبازی بودند اما به نظر می‌رسد کاستا و برایت‌ویت از شهرت بیشتری برخوردار باشند. کاستا که روزگاری با اتلتیکومادرید و چلسی در اروپایی، تیم‌های این قاره را یکی پس از دیگری فتح می‌کرد و برایت‌ویت هم هنوز با انتقال عجیبی که از لگانس به بارسلونا داشت، سوژه کاربران مجازی است.

2075891

سائوپائولو: رافینیا - لوئیز گوستاوو - لوکاس مورا
این سه بازیکن هم روزگاری در سلسائو و فوتبال اروپا شخصیت خاصی داشتند. رافینیا و گوستاوو در بوندسلیگا درخشان بودند و مورا هنوز با گذشت 5 سال، یکی از چهره‌های محبوب باشگاه تاتنهام است.

2019381

فلومیننزه: تیاگو سیلوا - فلیپه ملو - مارسلو 
مدافع باتجربه سابق میلان، پاری سن ژرمن و چلسی حالا به فلومیننزه پیوسته و این تیم که تنها دو امتیاز بیشتر از منطقه سقوط دارد، از شروع فصل تنها در 6 بازی به پیروزی رسیده و سیلوا به عنوان یک مدافع تازه‌وارد و کارکشته باید به تیمش که مدتی قبل قهرمان لیبرتادورس شده بود کمک کند تا سقوط نکند.

2042966

واسکو دا گاما: فلیپه کوتینیو - دیمیتری پایت
2 استعداد خاصی که سال‌های خاطره‌انگیزی را در اروپا گذارندند. پایت برای یک انتقال بزرگ به تیم‌های مطرح اروپا شاید تنها قهرمانی در یورو 2016 را کم داشت و کوتینیو با قرارداد 5 ساله‌ای که با بارسلونا امضا کرد، هیچوقت نتوانست به مانند دوران حضورش در لیپورل بدرخشد.

1999173

پارانائنزه: فرناندینیو
کاپیتان محبوب سیتیزن‌ها دومین سالی است که در برزیل بازی می‌کند و این روزها در تیم دوران کودکی‌اش، در تلاش برای درخشش دوباره پارانائنزه است.

دیدگاه‌ها