کد خبر : 2066513 | 11 شهریور 1403 ساعت 22:34 | 15.9K بازدید | 13 دیدگاه

لیگ ستارگان و دوری‌الامارات به جان هم افتادند!

جنگ تن به تن مهدی قایدی و امین حزباوی در تمرین امروز تیم جالب توجه بود.

لیگ ستارگان و دوری‌الامارات به جان هم افتادند!

به گزارش" ورزش سه"، عصر امروز اولین تمرین تیم ملی پیش از دیدار با قرقیزستان برگزار شد و یکی از چالش‌های شاگردان قلعه‌نویی در این تمرین بازی درون تیمی بود. وقتی بازیکنان تیم ملی در دو گروه مقابل هم قرار گرفتند، جدال مهدی قایدی و امین حزباوی در نوع خود دیدن داشت.

در تصاویری که عکاس ما از این دوئل ثبت کرده کاملا مشخص است که هر دو بازیکن انگیزه بالایی برای اثبات توانایی خود دارند؛ قایدی می‌خواهد هر طور شده از این مدافع عبور کند و حزباوی تحت هیچ شرایطی حاضر نیست چنین اجازه‌ای به او بدهد. نبردی که بین ستاره حال حاضر لیگ امارات و بازیکن فصل قبل لیگ ستارگان قطر توجه همه را به خود جلب کرد.

2075881

قایدی فصل پیش را با 16 گل و 1 پاس گل به پایان رساند و در سه بازی که از فصل جاری سپری شده نیز یک گل و یک پاس گل داشته؛ آماری که برای هر عنصر هجومی قابل تحسین است. حزباوی نیز بعد از جدایی از السد و پیوستن به سپاهان به خوبی کار کرده. او نه تنها به عنوان یکی از مدافعان ثابت طلایی‌پوشان نقش ویژه در بردهای تیمش داشته بلکه اولین گلش با پیراهن سپاهان را هم زده تا به یکی از جوان‌ترین مدافعان گلزن تاریخ لیگ برتر تبدیل شود.

2075882

مهدی قایدی و محمدامین حزباوی یک هدف مشترک در سر دارند؛ بازی در جام جهانی. قایدی که بعد از سال‌ها حضور در سطح اول فوتبال ایران و امارات مدت کمی است فرصت درخشش با پیراهن تیم ملی را به دست آورده در کنار حزباوی که اول راه است و حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، هیچکدام‌شان نمی‌خواهند شانس همراهی با تیم ملی در رسیدن به جام جهانی 2028 و بازی در این تورنمنت را از دست بدهند. تصاویر تمرین امروز مهر تاییدی است بر این ادعا.

دیدگاه‌ها