کد خبر : 2066512 | 12 شهریور 1403 ساعت 06:50 | 20.1K بازدید | 30 دیدگاه

آلیسون: عاشق کلوپم اما اشلوت لایق احترام است!

آلیسون بکر؛ سنگربان لیورپول معتقد است آرنه اشلوت با توجه به عملکرد خوبش لایق احترام زیادی است.

آلیسون: عاشق کلوپم اما اشلوت لایق احترام است!

به گزارش "ورزش سه"، با پیروزی درخشان لیورپول مقابل منچستریونایتد در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر با نتیجه ۳-۰ آن هم در ورزشگاه الدترافورد، حالا شاگردان آرنه اشلوت تنها به علت گلِ زده کمتر نسبت به منچسترسیتی در جایگاه دوم جدول رده‌بندی مسابقات قرار گرفته‌اند.

لیورپولی ها در این دیدار با اشتباهات عجیب کاسمیرو و البته درخشش لوئیز دیاز در دقایق ۳۵ و ۴۲ به دو گل رسیدند تا به نوعی در همان نیمه نخست کار میزبان را یک‌سره کنند. در نیمه دوم نیز حملات دو تیم ادامه پیدا کرد اما باز هم این شاگردان آرنه اشلوت بودند که موفق به گلزنی شدند و این بار محمد صلاح؛ ستاره مصری بود که در دقیقه ۵۶ با پاس دومینیک سوبوسلای، حساب کار را ۳-۰ کرد.

یکی‌ از ستاره‌های لیورپول تا اینجای مسابقات اما بی‌شک آلیسون بکر؛ دروازه‌بان برزیلی آنها است که با سه کلین‌شیت متوالی در صدر جدول برترین سنگربانان لیگ برتر تا پایان هفته سوم قرار گرفته است.

او در پایان درخصوص برد ارزشمند تیمش‌ گفت: "مسلما وقتی تیمی کلین‌شیت می‌کند، همه بازیکنان در آن نقش دارند. راستش را بخواهید تا آخر عمر عاشق یورگن کلوپ هستم و خودم را مدیون او می‌دانم، اما حالا آرنه اشلوت سرمربی ما است و همانطور که می‌بینید توانایی‌های بالای او همه ما را مجبور می‌کند به او احترام بگذاریم."

در همین حین لوئیز دیاز نیز در کنار آلیسون حاضر شد و با زبان کلمبیایی به مصاحبه با خبرنگاران پرداخت تا آلیسون صحبت‌هایش را به این شکل ترجمه کند: "خوشحالم که باز هم موفق به گلزنی برای لیورپول شدم اما مهم‌ترین چیز کسب سه امتیاز بود. می‌خواهیم این ریتم خوب را حفظ کنیم و تا آخر فصل به همین شکل ادامه دهیم."

دیدگاه‌ها