کد خبر : 2066510 | 12 شهریور 1403 ساعت 05:30 | 22.2K بازدید | 21 دیدگاه

آمبروزینی:

تئو و لیائو در اندازه انجام چنین حرکاتی نیستند!

ماسیمو آمبروزینی؛ اسطوره سابق میلان اعتقاد دارد هیچ بازیکنی حق ندارد به تصمیمات سرمربی اعتراض کند.

تئو و لیائو در اندازه انجام چنین حرکاتی نیستند!

به گزارش "ورزش سه"، در هفته دوم رقابت‌های سری آ ایتالیا، شب گذشته لاتزیو و میلان در استادیوم المپیکوی شهر رم به مصاف هم رفتند که این دیدار زیبا درنهایت با تساوی ۲-۲ به پایان رسید. با این نتیجه لاتزیویی‌ها چهار امتیازی شدند و میلان نیز در ادامه روزهای بحرانی خود، دومین امتیاز فصل را بعد از تساوی خانگی مقابل تورینو در هفته اول بدست آورد.

بزرگ‌ترین حاشیه این دیدار اما بی‌شک رفتار عجیب تئو هرناندز و رافا لیائو بعد از ورود به زمین بود. درحالی که میلان در دقیقه ۷۲ با درخشش دو بازیکن تعویضی خود یعنی لیائو و تامی آبراهام به گل مساوی رسید، داور به نشانه اعلام کولینگ بریک در سوت خود دمید تا بازیکنان برای چند دقیقه استراحت کنند.

در همین حال، رافائل لیائو و تئو هرناندز به نشانه اعلام ناراحتی از نیمکت‌نشینی، ترجیح دادند در حلقه کنار زمین بازیکنان میلان شرکت نکنند و در سمتی دیگر منتظر بمانند تا بازی از سر گرفته شود. این رفتار از دو ستاره میلان با واکنش‌های منفی‌ای از سوی پیشکسوتان و همچنین هواداران میلان مواجه شد.

2075878

ماسیمو آمبروزینی؛ ستاره سابق روسونری خصوص این اتفاقات گفت: "هر بازیکنی دوست دارد در ترکیب اصلی باشد و در آن شکی نیست اما باید تحت هر شرایطی به تصمیم سرمربی احترام گذاشت.

لیائو و هرناندز هردو جزو بازیکنان خوب میلان در فصول اخیر بوده‌اند اما هنوز در حد و اندازه‌ای نیستند که در لباس تیمی‌ مانند میلان دست به انجام چنین حرکاتی بزنند.

آن‌ها باید سریعا بابت این رفتار خود عذرخواهی کنند. میلان تیمی است که بزرگان زیادی در آن به میدان رفته‌اند و همواره سعی کردند به تصمیمات مربیان تیم احترام بگذارند. بی‌شک تئو و رافا نیز از این قائله مستثنی نیستند."

دیدگاه‌ها