کد خبر : 2066505 | 12 شهریور 1403 ساعت 04:10 | 30.2K بازدید | 60 دیدگاه

پاداش قلعه‌نویی به کاپیتان سپاهان (عکس)

دعوت به تیم ملی هدفی بود که محمد کریمی پس از نمایش خوب در ترکیب سپاهان جستجو می‌کرد.

پاداش قلعه‌نویی به کاپیتان سپاهان (عکس)

به گزارش "ورزش‌ سه"، محمد کریمی آخرین مرتبه پیش از جام ملت‌های آسیا شانس حضور در اردوی تیم ملی را پیدا کرده بود و فصل گذشته پس از روزهای بحرانی‌ای که سپاهان پشت سر گذاشت، برخی از بازیکنان این تیم از جمله محمد کریمی، قربانی این اتفاق شدند و از تیم ملی دور شدند. 

با این‌حال کریمی با شروع فصل جدید کیفیت متفاوتی نسبت به فصل گذشته از خود بروز داده و در اولین بازی فصل نیز در بهنگام‌ترین زمان ممکن به کمک تیمش آمد و گل ارزشمندی در مصاف با چادرملو چند دقیقه پس از سوپرگل محمد پاپی به ثمر رساند. 

کریمی در مصاف با خیبر هم روی گل سوم طلایی‌پوشان مهارت و تبحر خود را روی ارسال پاس‌های عمقی دقیق به رخ کشید و رضا اسدی را در موقعیت تک‌به‌تک باتیستا؛ سنگربان خیبر قرار داد. 

2075870

البته که نمایش کریمی در چهار بازی گذشته سپاهان تنها به گل زنی و ارسال پاس گل ختم نشده و او یکی از بازیکنان کلیدی در شکل‌گیری نمایش دفاعی و هجوم تیم مورایس بوده است. 

در این شرایط محمد کریمی امیدوار بود که امیر قلعه‌نویی عملکرد متفاوت او را با شروع فصل جدید ببیند و در فهرست نفرات فیفا دی شهریورماه قرار بدهد که این اتفاق افتاد و حالا هدف بعدی کاپیتان اول سپاهان دریافت مجوز بازی برای حضور در ترکیب دیدار برابر قرقیزستان و سپس مصاف برابر امارات است.

دیدگاه‌ها