کد خبر : 2066501 | 11 شهریور 1403 ساعت 21:57 | 29.8K بازدید | 72 دیدگاه

تن هاخ: کاسمیرو تنها عامل شکست یونایتد نبود!

اریک تن هاخ؛ سرمربی منچستر یونایتد معتقد است کاسمیرو تنها عامل شکست آن‌ها مقابل لیورپول نیست.

تن هاخ: کاسمیرو تنها عامل شکست یونایتد نبود!

به گزارش "ورزش سه"، در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر و در مهم‌ترین بازی، منچستریونایتد با نتیجه پرگل ۳-۰ در خانه مغلوب لیورپول شد تا همچنان سه امتیازی باقی بماند و به رتبه چهاردهم جدول برود. لیورپول اما با این پیروزی به دومین تیم ۹ امتیازی لیگ تبدیل شد و با تفاضل گل مشترک و تنها به علت گل زده کمتر نسبت به منچسترسیتی، در جایگاه دوم قرار گرفت.

اریک تن‌هاخ در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت: "از نظر ساختار تیمی کاملا خوب عمل کردیم اما اشتباهات فردی بدی را مرتکب شدیم و مهاجمین لیورپول نیز در تمام‌کنندگی عالی بودند. باید منتظر بازگشت مصدومان تیم باشیم. شکی در آن نیست که سه امتیاز این دیدار حق مسلم آن‌ها بود."

او درخصوص اشتباهات مسلم کاسمیرو روی دو گل لیورپول‌ گفت: "اشتباهات نیز جزوی از فوتبال هستند و تا زمانی که رخ ندهند هیچ گلی رد و بدل نمی‌شود. بعد از دریافت دو گل طبیعی بود که باید ریسکی‌تر به میدان می‌رفتیم و به همین دلیل هم کاسمیرو را تعویض کردیم."

2063796

تن‌هاخ درخصوص واکنش کاسمیرو به تعویضش و ترک ورزشگاه گفت: "کاسمیرو بازیکن خوبی است و قطعا همه تلاشش را برای جبران اشتباهاتی که مرتکب شد به کار می‌گیرد. او همچنین بازیکن بااخلاقی است و طبیعتا به علت ناراحتی از ورزشگاه خارج شد. نمی‌توانیم به سادگی از کنار بازی‌های خوبی که او در گذشته برای ما انجام داده است عبور کنیم."

تن‌هاخ درخصوص اینکه آیا متوجه پیشرفت خاصی در یونایتد در سومین فصل حضورش شده است گفت: "در دو فصل اخیر موفق به کسب دو جام شدیم. در پایان فصل هم خواهید دید که چه دستاوردی را بدست خواهیم آورد. در تعطیلات، ریکاوری خوبی انجام خواهیم داد و با قدرت بیشتر به مسابقات برمی‌گردیم."

سرمربی هلندی یونایتد درخصوص اینکه نمایش آنها مقابل لیورپول ضعیف‌تر از فصل گذشته بود گفت: "فکر نمی‌کنم درست بگویید. ما نسبت به فصل گذشته تیم ضعیف‌تری نشده‌ایم. باید قبول کنیم لیورپول هم نسبت به تیم فصل قبلش پیشرفت داشته است. هنوز تعدادی از بازیکنان را در اختیار نداریم که با اضافه شدنشان قطعا تیم بهتری خواهیم شد."

دیدگاه‌ها