کد خبر : 2066493 | 11 شهریور 1403 ساعت 21:46 | 9.8K بازدید | 55 دیدگاه

برونو فرناندز بعد از باخت مقابل لیورپول: همه مقصریم!

برونو فرناندز معتقد است که نباید شکست سنگین منچستریونایتد مقابل لیورپول را به گردن یک بازیکن انداخت.

برونو فرناندز بعد از باخت مقابل لیورپول: همه مقصریم!

به گزارش "ورزش سه"، در جریان شکست ۳-۰ منچستریونایتد مقابل لیورپول، کاسمیرو در نیمه اول دو بار توپ را از دست داد که منجر به دو گل لیورپول شد و سپس در نیمه دوم جایش را به توبی کولیر جوان داد.

در ادامه محمد صلاح در نیمه دوم پس از از دست دادن توپ توسط کوبی ماینو، گل سوم را به ثمر رساند و منچستریونایتد با تنها سه امتیاز از بازی‌های لیگ مقابل فولام، برایتون و لیورپول به استقبال تعطیلات ملی رفت.

افت کاسمیرو در فصل گذشته موضوع بحث‌های زیادی بود و پس از عملکرد ضعیف او مقابل لیورپول، این صحبت‌ها بیشتر خواهد شد. بیشتر هواداران خواستار فروش کاسمیرو در پنجره نقل و انتقالات تابستانی بودند، اما مشتری خاصی برای او وجود نداشت. فرناندز پس از شکست سنگین مقابل لیورپول با اسکای اسپورتس صحبت کرد و از سرزنش کاسمیرو و ماینو خودداری کرد.

فرناندز گفت: «ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم و فرصت‌های بیشتری داشتیم. باید بیشتر دقت کنیم، این اتفاق مقابل فولام هم افتاد. آن‌ها دقیق‌تر از ما بودند. گل‌ها همیشه نتیجه اشتباهات خودمان هستند. آنها فقط با اشتباه شما گل می‌زنند. ما نباید انگشت اتهام را به سمت همه بگیریم، این کار به ما کمکی نمی‌کند. همه ما مقصر هستیم.

وقتی گل می‌خورید نمی‌توانید فقط به یک اشتباه اشاره کنید. چه فایده‌ای دارد که بگوییم کاسمیرو توپ را از دست داد یا کوبی توپ را از دست داد؟ آن‌ها توپ را از دست دادند چون می‌خواستند شجاع باشند. این بخشی از فوتبال است. نباید این باخت را فقط به یک فرد نسبت داد.»

2075851

وقتی از او پرسیدند که آیا با کاسمیرو صحبت خواهد کرد، فرناندز گفت: «کاسمیرو از من باتجربه‌تر است. نیازی نیست چیزی به او بگویم، او می‌داند فوتبال چیست. او برای دو تا از بهترین باشگاه‌های جهان بازی کرده است. کوبی یک بچه فوق‌العاده است. من می‌خواهم او بیشتر تلاش کند و این کار را انجام دهد چون بخشی از بازی اوست. آن‌ها بازیکنان بزرگی برای ما هستند و خواهند بود.

ما نباید به گذشته نگاه کنیم. فقط باید آن را متفاوت جلوه دهیم. ما بازی را باختیم، به لیورپول تبریک می‌گویم، آن‌ها از موقعیت‌هایشان بهتر استفاده کردند. من به آمار و اعداد نگاه نمی‌کنم اما بازی نزدیک بود.»

منچستریونایتد در بازی بعدی خود در روز شنبه؛ ۱۴ سپتامبر، به مصاف ساوتهمپتون خواهد رفت.

دیدگاه‌ها