کد خبر : 2066486 | 11 شهریور 1403 ساعت 21:06 | 9.3K بازدید | 58 دیدگاه

بایرن 2-0 فرایبورگ: امشب شب مولر بود!

بایرن مونیخ در هفته دوم بوندس‌لیگا با نتیجه 2-0 فرایبورگ را شکست داد.

بایرن 2-0 فرایبورگ: امشب شب مولر بود!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در بازی هفته دوم بوندس‌لیگا به مصاف فرایبورگ رفت و با گل‌های هری کین و توماس مولر به برتری 2-0 رسید.

ویدئو: 351950

در این بازی که مولر با 710 بازی به عنوان رکورددار تعداد بازی در تاریخ باشگاه بایرن معرفی شد، گلی دیدنی هم به ثمر رساند تا یک شب فراموش‌نشدنی را سپری کند.

2075823

بایرن بازی را حساب شده و با برنامه آغاز کرد و این باعث شد که فرایبورگ بیشتر شاهد پرس از نیمه خودی باشد. اولین موقعیت بازی در دقیقه 9 روی پاس جمال موسیالا شکل گرفت که ضربه هری کین با فاصله کم به بیرون رفت.

در دقیقه 18 بایرن یک ضربه تا گلزنی فاصله داشت که تکل به موقع کوبلر در مقابل دروازه فرایبورگ به موسیالا اجازه نداده ارسال ماتیس تل را به گل تبدیل کند.

اولین ضربه در داخل چارچوب برای بایرن در دقیقه 20 رقم خورد که شوت مایکل اولیسه به راحتی در اختیار دروازه‌بان قرار گرفت. فرایبورگ هر چه از بازی می‌گذشت چاره‌ای به غیر از عملکرد دفاعی نداشت و به همین دلیل توپ و میدان در اختیار بایرن بود.

هری کین پس از چند تلاش که راه به جایی نبرد، موفق شد روی یک خطای پنالتی نتیجه بازی را تغییر دهد. در دقیقه 35 ضربه سر این مهاجم به دست مدافع حریف برخورد کرد که داور با بازبینی صحنه ضربه پنالتی اعلام کرد.

2075824

مهاجم بایرن در دقیقه 38 پشت این ضربه ایستاد و موفق شد برخلاف جهت حرکت دروازه‌بان توپ را به گل تبدیل کرده و تیمش را پیش بیندازد.

در دقیقه 40 سرژ گنابری فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما ضربه او با فاصله کم از کنار دروازه به بیرون رفت. فرایبورگ در نیمه اول فقط دفاع کرد و بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

بایرن نیمه دوم را هم خوب شروع کرد و در دقیقه 50 گنابری روی ارسال بلند کیم مین جائه در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما پرچم کمک‌داور به نشانه آفساید بالا رفت و او موفق به گلزنی نشد.

2075825

بازی برای بایرن با فشار روی دروازه حریف دنبال می‌شد و از نتیجه راضی به نظر می‌رسیدند چون تلاش خاصی برای افزایش تفاضل گل نداشتند. در دقیقه 60 این بازی توماس مولر به جای اولیسه وارد زمین شد و با 710 بازی رکورددار تعداد بازی در تاریخ باشگاه بایرن شد.

در حالیکه بازی به دقیقه 70 نزدیک می‌شد، بایرن به مدت 20 دقیقه هیچ ضربه‌ای به سمت دروازه فرایبورگ نداشت و تنها مالکیت توپ در میانه میدان را داشت و جو بازی را کنترل می‌کرد.

توپ در اختیار شاگردان کمپانی بود که بالاخره در دقیقه 78 توماس مولر گلزنی کرد و شب خاص خود را تکمیل کرد. این مهاجم باتجربه ارسال کوتاه گنابری به محوطه‌ جریمه را با پای راست کنترل کرد، مدافع مقابل خود را از پیش رو برداشت و سپس با ضربه والی که با واکنش دروازه‌بان حریف هم همراه بود، دروازه فرایبورگ را باز کرد.

2075827

با نزدیک شدن به دقایق پایانی بازی، از فشار حملات بایرن مونیخ کم شد و فرایبورگ بیشتر به سمت دروازه حریفش حرکت می‌کرد تا تغییری در نتیجه ایجاد کند.

در دقیقه 4+90 یک ضربه پنالتی روی برخورد توپ با دست ژوائو پالینیا به سود فرایبورگ اعلام شد که لوکاس هولر آن را از دست داد و ضربه او با فاصله زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت.

دیدگاه‌ها