کد خبر : 2066449 | 11 شهریور 1403 ساعت 17:46 | 27.8K بازدید | 54 دیدگاه

به استادیوم بیاید و پشت تیم ملی باشید؛

درخواست ویژه نیازمند از مردم اصفهان

دروازه‌بان ملی‌پوش سپاهان از مردم اصفهان درخواست کرد برای حمایت از تیم ملی در ورزشگاه حضور پیدا کنند.

درخواست ویژه نیازمند از مردم اصفهان

به گزارش "ورزش سه"، سید پیام نیازمند در حاشیه تمرین عصر امروز تیم ایران در مرکز ملی فوتبال در جمع خبرنگاران عنوان کرد: خدا را شکر یک اردوی دیگر اینجا هستیم. شرایط خیلی خوبی وجود دارد و به مرور زمان با حضور بازیکنان تکمیل می‌شویم و فقط یکی_دو نفر باقی مانده‌اند. کاملا آماده هستیم تا همه بازی‌ها را با موفقیت پشت سر بگذاریم و همه امتیازات لازم را بگیریم و قدم به قدم پیش برویم.

او در مورد تصور اینکه رقابت نه چندان سختی برابر قرقیزستان دارند، اظهار کرد: اصلا بازی راحتی نداریم. در سطح باشگاهی و ملی رقابت‌ها نزدیک و سخت شده و همه تیم‌ها پیشرفت کردند؛ در عرصه بین‌المللی که اصلا بازی راحتی وجود ندارد. قطر قهرمان آسیا و یکی از حریفان ما است و دیگر رقبا را هم نباید دست کم بگیریم و با این تیم خوب، امیدوار هستیم تا دل مردم را شاد کنیم، بازی‌به‌بازی پیش برویم و موفق شویم.

دروازه‌بان ملی‌پوش سپاهان درخصوص برگزاری بازی تیم ملی مقابل قرقیزستان در اصفهان ابراز کرد: قطعا تیم ملی برای مردم اصفهان خیلی عزیز و مهم است و می‌دانیم و مطمئن هستیم که حمایت حداکثری آنها را در ورزشگاه فولادشهر و شهر اصفهان خواهیم داشت. از آنها درخواست می‌کنم تا به استادیوم بیایند و البته اطمینان دارم به ورزشگاه می‌آیند و تیم ملی را مورد حمایت خودشان قرار می‌دهند. قطعا بازی خوبی می‌شود و همه لذت خواهیم برد.

نیازمند یادآور شد: لیگ برتر به تازگی شروع شده و از بدنسازی فاصله گرفتیم. بازیکنان به مرور زمان آماده‌تر می‌شوند و با توجه به اینکه مسابقات بین‌المللی و آسیایی در پیش است، بازیکنان به شرایط بهتری می‌رسند و می‌توانند کمک بیشتری به تیم ملی داشته باشند. الان هم بازیکنان از فصل بدنسازی درآمدند و آماده کمک به تیم ملی هستند.

دیدگاه‌ها