کد خبر : 2066423 | 11 شهریور 1403 ساعت 14:46 | 138.1K بازدید | 157 دیدگاه

این تنها راه حل است

بازگشت کروس به رئال: سریع و غیرقانونی!

این رئالی نیست که می‌شناسیم. تنها روش برای حل مشکلات تیم کارلتو برگرداندن تونی کروس به فوتبال است.

بازگشت کروس به رئال: سریع و غیرقانونی!

به گزارش "ورزش سه"، از زمان تور رئال مادرید در آمریکا، سایه‌ای از تردید وجود دارد که من را همراهی کرده و همیشه آنجاست. تبدیل به سردرد می‌شود، به اضطراب، چیزی که من را با هر بازی فوتبالی که تماشا می‌کنم ناراحت می‌کند و گاهی اوقات به من اجازه انجام کاری را نمی‌دهد. وقتی واقعاً می‌خواهم کاری که دوست دارم را انجام دهم، مثل یک مانع ظاهر می‌شود. مثل حس عجیبی است در سالی که در آن رئال هفت عنوان قهرمانی در دسترس دارد ولی من همیشه این فصل را به عنوان فصلی که تونی کروس فوتبال را ترک کرد، به یاد خواهم داشت. و با توجه به آنچه در بازی‌های اول دیدیم، رئال مادرید در سایه همان تردید قرار دارد. 

اسطوره آلمانی دفترچه فوتبال خود را زمانی که هیچ‌کس انتظارش را نداشت، بست و میدان را ترک کرد. هواداران رئال آرزو داشتند یک فصل دیگر رهبر ارکستر خود را داشته باشند. اما تونی همیشه متفاوت بود. او روی تاج فوتبال نشسته بود و ترجیح داد نپذیرد که او را سن و سال، واقعیت تلخ فوتبال، کنار بگذارد. اینکه غیبت شماره هشت محسوس خواهد شد، چیزی بود که همه می‌دانستند، اما تا زمانی که به استادیوم نروید و با چشمان خود نببینید که آلمانی دیگر آنجا نیست، فکر می‌کنم از این معمای پیچیده، آگاه نیستید.

2075687

با این حال، اگرچه همه آن را می‌دانستند، اما هیچ‌کس کاری انجام نداد زیرا در این باشگاه اسطوره‌ها پس از ریختن آخرین قطره از تلاش و کیفیت خود می‌روند تا راه را برای مرواریدهای جوان دیگری باز کنند که می‌خواهند به همان هدف برسند.

زمان با ارزش‌ترین چیزی است که یک فرد می‌تواند خرج کند و کروس که زمان زیادی را صرف فوتبال کرد، هر آنچه را که دوست داشت به هواداران رئال مادرید داد. او قول داد که در اوج فوتبالش بازنشسته خواهد شد و تونی همیشه به وعده‌هایش عمل می‌کند و حالا مردان کارلتو از عواقب این جدایی رنج می‌برند چون یک دهه تمام را صرف لذت بردن از نمایش‌های دقیق و درخشان ستاره آلمانی کرده بودند. ستاره‌ای که بازی رئال را به موقع آرام می‌کرد یا سرعت می‌داد. همه چیز بازی رئال در دست کروس بود.

2075689

و حالا چه باید کرد؟ سریع‌ترین راه حل برای مشکلات رئال، شاید غیرقانونی باشد ولی دیوانه‌کننده نیست. این شامل وادار کردن تونی کروس برای بازگشت دوباره به فوتبال است. هر چه پول می‌خواهد به او بدهید (اگرچه هرگز بحث پول برای کروس مطرح نبود) و اگر هیچ‌کدام از این‌ها جواب نداد، به مربی ایتالیایی زمان بدهید تا فرمول مخفی را پیدا کند. اما با دیدن هیاهویی که بعد از 3 بازی ایجاد شده است، به شدت شک دارم که صبر، یکی از نقاط قوت هواداران رئال باشد.

کروس کاپیتان بدون بازوبند رئال بود (چهارمین فرمانده). با شماره 8 پشت پیراهن و موهای بلوند دارد در مرکز زمین جولان می‌داد، با توپی که به پایش می‌چسبید.

2075688

فعلا فده والورده امیدی شده است که همه چیز دوباره معنا پیدا کند. او البته به نظر نمی‌رسد که بتواند این کار را انجام دهد زیرا هیچکس افسانه آلمانی نخواهد شد. همراه با چهره‌هایی چون بلینگام، آردا، کاماوینگا یا شوآمنی، مرد اروگوئه‌ای باید تصویر انقلابی باشد که تیم به آن نیاز دارد. با سپری شدن بازی‌ها، مردان کارلتو روش‌هایی جدید را پیدا خواهند کرد و آرامش به باشگاه باز می‌گردد. باشگاهی که انگار قرار نیست هرگز روی آرامش را ببیند، حتی دو ماه پس از پانزدهمین لیگ قهرمانان.

جوئل دی ریو: مارکا

دیدگاه‌ها