کد خبر : 2066419 | 11 شهریور 1403 ساعت 14:33 | 12.4K بازدید | 12 دیدگاه

دو ایرانی مقابل دینامو برگشتند

دو ستاره جوان ایرانی اورنبورگ در ترکیب این تیم مقابل دینامو مسکو حضور دارند.

دو ایرانی مقابل دینامو برگشتند

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته هفتم لیگ برتر روسیه، تیم فوتبال اورنبورگ که محمد قربانی و سعید سحرخیزان را در لیست نفراتش دارد، از ساعت 15:30 امروز در ورزشگاه گازوویک به مصاف تیم رده ششمی دینامو مسکو خواهد رفت.

محمد قربانی که طی 6 هفته گذشته لیگ برتر روسیه حضور ثابت در تمام مسابقات داشته و یک گل به ثمر رسانده، امروز هم در ترکیب تیم اورنبورگ و در خط میانی مقابل دینامو مسکو به میدان خواهد رفت.

این هافبک ایرانی که در نقل و انتقالات زمستانی سال گذشته به اورنبورگ اضافه شد، پس از مسابقه امروز مقابل دینامو مسکو خود را به اردوی تیم ملی می‌رساند تا آماده مسابقه مرحله مقدماتی جام جهانی مقابل قرقیزستان شود.

2075679

سعید سحرخیزان، مهاجم جوان ایرانی اورنبورگ هم که در پنج هفته گذشته لیگ برتر روسیه دو حضور تعویضی داشته و در سه مسابقه هم از ابتدا به میدان رفته و یک گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده، مجددا در جمع 11 نفر اصلی تیمش برابر دینامو مسکو قرار گرفته است.

قربانی و سحرخیزان چهار روز قبل در هفته سوم مرحله گروهی روسیه کاپ مقابل روستوف به میدان نرفتند و استراحت کردند، اما امروز به ترتیب در پست‌های هافبک دفاعی و مهاجم برابر دینامو مسکو بازی می‌کنند.

دیدگاه‌ها