کد خبر : 2066416 | 11 شهریور 1403 ساعت 14:18 | 48.4K بازدید | 139 دیدگاه

پس از شکست 7-0 در مونتجوئیک

بارسا عجب تیمی! دو کنایه مربی وایادولید به رئال

مربی اروگوئه‌ای رئال وایادولید دو شکست تیمش برابر رئال و بارسا را مقایسه کرد و حرف‌های او حقایقی از وضعیت فعلی رئال را روشن کرد.

بارسا عجب تیمی! دو کنایه مربی وایادولید به رئال

به گزارش "ورزش سه"، پائولو پتسولانو در عرض یک هفته شاهد شکست تیمش، رئال وایادولید از رئال مادرید و بارسلونا بود اما برابر رئال تیمش مقاومت خوبی داشت و در نیمه دوم سه بار دروازه‌اش باز شد. در حالی که رئال مادرید تنها توانست با سه گل آنها را شکست دهد، بارسا دیروز 7 گل به آنها زد. هواداران رئال بعد از شکست 7-0 وایادولید از بارسا سبک بازی این تیم را مورد انتقاد قرار دادند و ادعا می‌کنند وایادولید برابر بارسا با انگیزه و جدی کار نکرد.

2075665

پتسولانو وقتی در مورد شکست مقابل بارسا صحبت می‌کرد، اظهار داشت که بارسا در رویکرد تاکتیکی خود در مقایسه با رئال مادرید قدرتمندتر بود: «بله، ما به میدان رفتیم تا مانند برنابئو بازی کنیم، اما بارسا به خوبی می‌دانست که چگونه در برابر تیمی مثل ما که فشرده و با تعداد بالا دفاع می‌کرد، بازی کند. بارسا تیمی با تاکتیک‌های هجومی متفاوت بود و بازیکنان آن حرکت بین خطوط را عالی انجام می‌دادند. تفاوت دیگر بین روز بازی ما با رئال و این بازی در ارسال‌های عمقی بارسا و پرس شدید آنها از جلوی زمین بود. بارسا این کار را نیز بهتر از رئال انجام می‌داد.»

پتسولانو افزود: «من هرگز قبلا چنین شکستی را تجربه نکرده بودم و این بهترین نسخه بارسلونا بود. این یک شکست تاسف‌بار است و مسئولیتش با من.»

این اظهارات پتسولانو کنایه‌ای به رئال مادرید نیز تعبیر شده است و از نظر او شاگردان کارلو آنچلوتی برای بازی مقابل تیمی با ترکیب دفاعی فشرده مشکل دارند.

دیدگاه‌ها