کد خبر : 2066414 | 11 شهریور 1403 ساعت 14:16 | 37.9K بازدید | 11 دیدگاه

دلخوری هافبک رئال: او دوست نداشت بماند

دنی سبایوس از عدم توافق مدیران رئال مادرید با رئال بتیس برای نهایی کردن انتقال او ناراحت است.

دلخوری هافبک رئال: او دوست نداشت بماند

به گزارش "ورزش سه"، سبایوس در تابستان سال قبل قراردادش را با رئال مادرید تمدید کرد و امیدوار بود که فرصت بیشتری برای حضور در ترکیب این تیم به دست آورد اما کارلو آنچلوتی شانس زیادی برای بازی در فصل گذشته به این بازیکن نداد.

همین باعث شد که شایعات زیادی از ابتدای پنجره نقل و انتقالات تابستانی درباره احتمال جدایی او از این باشگاه به گوش برسد و هم منتظر دریافت و بررسی پیشنهادهای ارائه شده برای او بودند.

2074141

اما این اتفاق تا روزهای پایانی پنجره تابستانی رخ نداد و این رئال بتیس بود که در لحظات آخر تصمیم گرفت که برای جذب این بازیکن اقدام کند و مذاکرات برای انتقال او با مدیران رئال مادرید آغاز شد ولی دو باشگاه برای نهایی کردن این انتقال به توافق نرسیدند تا او به حضورش در رئال در فصل آینده ادامه دهد.

حالا رلوو خبر داده است که موناکو و چند باشگاه دیگر از خاورمیانه به دنبال جذب سبایوس در تابستان امسال بودند اما او دوست داشت بار دیگر پیراهن رئال بتیس را به تن کند‌. این بازیکن حالا از اینکه مدیران رئال با مدیران بتیس برای انتقال او به توافق نرسیده‌اند بسیار ناراحت است اما امیدوار است که شرایط در این فصل در سانتیاگو برنابئو برای او بهتر پیش برود.

دیدگاه‌ها