کد خبر : 2066413 | 11 شهریور 1403 ساعت 14:11 | 17.7K بازدید | 35 دیدگاه

ادعای عجیب رافینیا: بارسا نیازی به خرید جدید نداشت

رافینیا معتقد است که بارسلونا بازیکن بسیار خوبی دارد و نیازی به جذب ستاره جدید نداشته است.

ادعای عجیب رافینیا: بارسا نیازی به خرید جدید نداشت

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال با دردسرهای بسیاری روبرو بود و مدیران این باشگاه در تلاش بودند که بتوانند با حل مشکلات مالی بازیکنانی که هانسی فلیک برای فصل جدید نیاز داشت را به خدمت بگیرند.

نام ستاره‌هایی مانند نیکو ویلیامز و فدریک و کیه‌زا و لوئیس دیاز در کنار نام این باشگاه به گوش می‌رسید اما آنها در نهایت تنها موفق به جذب دنی اولمو از لایپزیش شدند.

عملکرد مدیران بارسا در این پنجره تابستانی با انتقادهایی از سوی هواداران این تیم روبرو شد که منتظر خریدهای بیشتری بودند اما به نظر می‌رسد که رافینیا چنین نظری ندارد و از شرایط فعلی این تیم راضی است.

2075369

رافینیا پس از پیروزی شب گذشته بارسا برابر وایادولید که با درخشش او همراه بود به خبرنگاران گفت: "رسانه‌ها در چند روز اخیر درباره نقل و انتقالات و خریدهای جدید بارسلونا صحبت‌های زیادی را مطرح کردند. اما من فکر می‌کنم که آنها فراموش کرده‌اند که ما همین حالا هم بازیکنان بسیار خوبی در اختیار داریم. بارسا نیاز به خرید جدید دیگری نداشت."

بارسا تحت هدایت فلیک در چهار دیدار اول موفق به کسب چهار پیروزی متوالی شده و عملکرد بسیار درخشانی را به نمایش گذاشته است و هواداران این تیم امیدوار هستند که آنها در این فصل بار دیگر جام قهرمانی را به دست آورند.

دیدگاه‌ها