کد خبر : 2066410 | 11 شهریور 1403 ساعت 13:50 | 12.6K بازدید | 25 دیدگاه

به دنبال رکورد: فقط این تیم از دست کین فرار کرده!

هری کین به دنبال گل‌زنی برابر فرایبورگ است تا رکورد جذابی را به نام خودش به ثبت برساند.

به دنبال رکورد: فقط این تیم از دست کین فرار کرده!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ امروز در چارچوب دیدارهای هفته دوم فصل جدید رقابت‌های بوندسلیگا در ورزشگاه آلیانز آرنا روبه‌روی فرایبورگ به میدان خواهد رفت و امیدوار است که بتواند دومین پیروزی متوالی در این فصل را به دست آورد.

شاگردان ونسان کمپانی در بازی اول موفق شدند در یک دیدار جذاب و تماشایی برابر ولفسبورگ به پیروزی برسند اما کین در این بازی موفق به گل‌زنی نشد و تنها پاس گل سوم تیمش را برای سرژ گنابری ارسال کرد.

اما این ستاره انگلیسی در این بازی انگیزه بسیار زیادی برای گلزنی دارد. او مشتاق است که اولین گلش در فصل جدید را با پیراهن بایرن به ثمر برساند و علاوه‌بر این به دنبال ثبت رکورد جذاب به نام خودش در این بازی خواهد بود.

هری کین فصل گذشته ستاره بی‌چون و چرای بایرن بود اما نتوانست به آنها در کسب عنوان قهرمانی کمک کند ولی به تمامی تیم‌هایی که در بوندسلیگا روبه‌روی آنها به میدان رفت گل زد و تنها تیمی که توانست مانع از گلزنی او در هر دو دیدار رفت و برگشت شود فرایبورگ بود.

این بازیکن حالا مصمم است که در بازی امشب در بازی این تیم را هم باز کند تا رکورد گلزنی به تمامی تیم‌هایی که در رقابت‌های بوندسلیگا برابر آنها به میدان رفته است را به نام خودش به ثبت برساند.

دیدگاه‌ها