کد خبر : 2066408 | 11 شهریور 1403 ساعت 13:43 | 23.3K بازدید | 19 دیدگاه

بخشش به جای جریمه

واکنش باشگاه میلان به حرکت عجیب تئو و لیائو

رفتار عجیب تئو و رافائل لیائو در کولینگ برک بازی دیشب برابر لاتزیو بازتابی گسترده در رسانه‌های دنیا داشت.

واکنش باشگاه میلان به حرکت عجیب تئو و لیائو

به گزارش "ورزش سه"، در ایتالیا می‌گویند، میلان تئو هرناندز و لیائو را می‌بخشد و آنها به‌خاطر رفتارشان در طول کولینگ برک بازی با لاتزیو جریمه نمی‌شوند. تصویری که رافائل لیائو و تئو هرناندز شب گذشته در بازی برابر لاتزیو به نمایش گذاشتند، در دنیای فوتبال غیرعادی است. هر دو بازیکن، دو چهره بزرگ روسونری، در دیدار مقابل لاتزیو به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفتند و دقایقی پس از ورود آنها به زمین، کولینگ برک اعلام شد.

طبق معمول، همه بازیکنان به سمت نیمکت‌های خود رفتند تا آبی بنوشند، خنک شوند و پای توصیه‌های مربی بنشینند اما تئو و لیائو در عین ناباوری به سمت نیمکت نرفتند و این تصویر بازتابی گسترده داشت. انگار که از پائولو فونسکا، مربی میلان، دل خوشی نداشتند و اینگونه حرکتی اعتراضی نشان دادند.

این اتفاق در سطح بین‌المللی سر و صدای زیادی به پا کرد و به‌خصوص برای وجهه مربی پرتغالی جدید میلان گران تمام شد.

2075657

پائولو فونسکا بعد از بازی در مورد این اتفاق صحبت کرد و سعی کرد جو را آرام کند تا این جنجال کمترین تاثیر ممکن را داشته باشد: «هیچ مشکلی وجود ندارد و ما نباید آن را بازتاب دهیم. من فردی صادق هستم و حقیقت را می‌گویم. من چیزی را پنهان نمی‌کنم. این‌بار به شما می‌گویم که هیچ مشکلی وجود ندارد. من در طول هفته با آنها صحبت کردم و مشکلی با نیمکت‌نشینی نداشتند.»

تئو هرناندز نیز در توضیح حرکت خود گفت: «فقط دو دقیقه در زمین بودیم و نیازی به استراحت نداشتیم تا به سمت نیمکت برویم. من مشکلی با مربی ندارم.»

در هر صورت قرار نیست او و لیائو جریمه شوند و باشگاه ترجیح داد بیش از این موضوع را بزرگ نکند و از حاشیه بیشتر دور بماند.

دیدگاه‌ها