کد خبر : 2066407 | 11 شهریور 1403 ساعت 13:43 | 7.1K بازدید | 42 دیدگاه

دشان نگران نیست: شرایط امباپه خیلی هم عالی است

دیدیه دشان هیچ نگرانی‌ای از بابت شرایط کیلیان امباپه و افت او در رئال مادرید ندارد.

دشان نگران نیست: شرایط امباپه خیلی هم عالی است

به گزارش "ورزش سه"، امباپه در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال و پس از پایان مهلت قراردادش با پاری سن ژرمن تصمیم گرفت که از این باشگاه جدا شود و به رئال مادرید ملحق شود تا به رویای قدیمی‌اش که پوشیدن پیراهن این تیم بود برسد.

هواداران رئال منتظر تماشای درخشش او در ترکیب این تیم بودند اما شرایط تا به حال به شکل متفاوتی پیش رفته و او نتوانسته است در سه دیداری که در فصل جدید لالیگا در ترکیب رئال انجام داده عملکرد چندان خوبی را به نمایش بگذارد و تا به حال موفق به زدن یک گل هم نشده است.

با این حال، به نظر می‌رسد که دشان از این بابت نگرانی زیادی ندارد و معتقد است که چنین وضعیتی برای او در یک باشگاه جدید طبیعی است. سرمربی تیم ملی فرانسه در این باره گفت: "او تا به حال فقط سه بازی انجام داده است. این باشگاه برای او جدید است و بالاخره گل می‌زند. امباپه با بازیکنان متفاوتی بازی می‌کند و احتمالاً این تیم سازماندهی متفاوتی هم با پاری سن ژرمن دارد.

2074230

حتی اگر بازیکنان خیلی خوبی هم در اطراف او در این تیم باشند باز هم نیاز به زمان است تا بتوانند ارتباط درستی را برقرار کنند. قرار نیست که همه چیز تنها با یک فشار انگشت حل شود و باید بدانیم که نیاز به زمان داریم.

مشخص است که امباپه شرایط و احساس خوبی دارد و از نظر من در وضعیت خوبی هم قرار گرفته است. امباپه همیشه گل‌های زیادی به ثمر رسانده و این کار را در آینده هم تکرار خواهد کرد. انتظارات در این تیم از او بالاتر است و خودش هم این را می‌داند چون انتخاب خودش بوده است. او با تمام وجود تلاش خواهد کرد تا همه چیز به بهترین شکل برایش پیش برود."

دیدگاه‌ها