کد خبر : 2066406 | 11 شهریور 1403 ساعت 13:40 | 22K بازدید | 71 دیدگاه

به دنبال قهرمانی‌های متعدد؛

کامارا: امیدوارم انرژی سپاهانی‌ها را برگردانم

باشگاه سپاهان ویدئوی جالبی از آخرین خرید خود منتشر کرده است.

کامارا: امیدوارم انرژی سپاهانی‌ها را برگردانم

به گزارش "ورزش‌ سه"، رسانه باشگاه سپاهان ساعتی پیش ویدئویی جدید از رونمایی آخرین خرید مدیران باشگاه که ابوبکار کامارا بوده را منتشر کرده است؛ ویدئویی که با استفاده از لقب این بازیکن در کشورش که اسلحه کلاشینکف است و قراردادن بخشی از یک بازی رایانه‌ای و گل‌های این مهاجم آغاز شده و سپس به انجام تست‌های پزشکی و امضای قرارداد رسمی انجامیده است. در بخش دیگری از این ویدئو صدایی در پس زمینه تصویر تست‌های پزشکی تا امضای قرارداد قرار داده شده که از انگیزه و روحیه بالای کامار برای شروع کار و کسب قهرمانی‌های متعدد با سپاهان می‌گوید.

ویدئو: 351917

در بخش پایانی این ویدئو نیز کامار چند ثانیه‌ای با هواداران سپاهان حرف می‌زند و اینطور خطاب به آنها می‌گوید: «خیلی خوشحالم که اینجا هستم. امیدوارم در کنار هم اتفاقات بسیار خوبی را رقم بزنیم. برای حمایت از ما به ورزشگاه بیایید. امیدوارم من هم بتوانم همین انرژی را به شما برگردانم.» 

البته مدیران باشگاه سپاهان هنوز موفق به دریافت کارت بازی کامارا نشده‌اند، اما تعطیلات فیفادی فرصت بسیار خوبی برای آنهاست تا شرایط را برای ثبت قرارداد این بازیکن مهیا کنند و در همین مدت کامارا هم می‌تواند خودش را از نظر بدنی و تاکتیکی به سایر نفرات برساند.

دیدگاه‌ها