کد خبر : 2066403 | 11 شهریور 1403 ساعت 13:30 | 52.4K بازدید | 40 دیدگاه

او سرجی دومینگز است

مدافع 1.9 متری: فلیک یک پدیده جدید رو کرد

هانسی فلیک دیروز از یک مدافع میانی 19 ساله جدید به نام سرجی دومینگز در نیمه دوم مقابل وایادولید رونمایی کرد.

مدافع 1.9 متری: فلیک یک پدیده جدید رو کرد

به گزارش "ورزش سه"، هانسی فلیک بعد از اطمینان از برتری تیمش برابر وایادولید و در حالی که آبی و اناری‌ها با برتری پرگل پیش بودند، تصمیم گرفت به برخی از بازیکنانش از جمله پائو کوبارسی که در دفاع تقریبا بیکار بودند، استراحت دهد. به جای او یک مدافع میانی جوان دیگر وارد زمین شد، سرجی دومینگز که اولین بازی خود را در تیم اصلی انجام داد.

مرد آلمانی در شروع اولین فصل خود به عنوان مربی بارسا، هواداران را متقاعد کرده است. نه تنها در نتیجه‌گیری (بارسا یکی از بهترین شروع‌های سال‌های اخیر را داشته)، بلکه در تعهدش به فوتبالیست‌های جوان لاماسیا.

2075650

مدافع میانی جوان و بلند قد با فیزیکی ممتاز

در وافع دیروز نوبت رونمایی از یک بازیکن جدید در بارسلونا بود. سرجی دومینگز، یک مدافع میانی جوان (19 ساله)، با فیزیک بدنی باشکوه و قد 1.91 متر است. سال گذشته، تحت هدایت رافا مارکز در بارسا اتلتیک، دومینگز برای تیم دوم بارسا 20 بازی انجام داد و در مقطع پایانی فصل که تیم به پلی آف صعود به دسته دوم رسید نیز بازیکن کلیدی بود.

فلیک با کمبود مدافعان میانی روبه‌رو است و و آرائوخو و کریستنسن فعلا از میادین دور هستند. موردی که او را وادار به استفاده از بازیکنان جوان لاماسیا کرده و همگی نیز جواب داده‌اند. سرجی هم دیروز نوید روزهای بهتری را داد.

دیدگاه‌ها