کد خبر : 2066402 | 11 شهریور 1403 ساعت 13:28 | 43.6K بازدید | 105 دیدگاه

آرامش رئال: آتش‌بازی وینی و امباپه آغاز می‌شود

مدیران و اعضای کادر فنی رئال اطمینان دارند که وینیسوس جونیور و کیلیان امباپه به زودی درخشش در خط حمله این تیم را آغاز خواهد کرد.

آرامش رئال: آتش‌بازی وینی و امباپه آغاز می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد درخشان بازیکنان رئال مادرید در رقابت‌های فصل گذشته لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا و کسب عنوان قهرمانی در این دو رقابت و همچنین اضافه شدن کیلیان امباپه به ترکیب این تیم باعث شده بود که بسیاری منتظر تماشای یک رئال کهکشانی باشند.

اما شرایط در فصل جدید مطابق انتظار هواداران این تیم پیش نرفته است و کسب دو مساوی و تنها یک پیروزی برابر وایادولید باعث شده است که آنها نگرانی‌های بسیاری بابت عملکرد این تیم در ادامه فصل داشته باشند.

2075647

فشار کارشناسان و رسانه‌ها و همچنین انتقادهای هواداران از عملکرد وینیسیوس و امباپه در خط حمله رئال روز به روز بیشتر می‌شود اما به نظر می‌رسد که مدیران و کادرفنی این تیم به هیچ وجه نگران این موضوع نیستند و اعتماد کاملی به این دو ستاره دارند.

رلوو مدعی شده است که مدیران رئال تاکید دارند که موضع این باشگاه در قبال شرایط وینیسیوس و امباپه حفظ خون‌سردی و آرامش است و آنها آماده هستند که برای بهبود این وضعیت و سازگاری آنها با شرایط جدید صبر کنند.

همه اعضای کادر مدیریتی باشگاه و همچنین مربیان و بازیکنان اطمینان دارند که این دو ستاره تنها نیاز به زمان بیشتری دارند تا بتوانند به بازی یکدیگر عادت کنند و در آن صورت باید شاهد آتش بازی قابل توجهی در خط حمله این تیم از سوی آنها باشیم و خیلی زود به یک ماشین گلزنی مهارناپذیر تبدیل خواهند شد.

دیدگاه‌ها