کد خبر : 2066399 | 11 شهریور 1403 ساعت 13:12 | 95K بازدید | 176 دیدگاه

رئال متفاوت بدون کروس، با وینیسیوس عجیب

فردا دیر است وینی: مدل مو را عوض کن!

کارشناس مارکا در مقاله‌ای، به شروع بد رئال مادرید و افت محسوس وینیسیوس با مدل موهای جدیدش اشاره کرده و اینکه رئال هنوز به زندگی بدون کروس عادت ندارد.

فردا دیر است وینی: مدل مو را عوض کن!

به گزارش "ورزش سه"، فکر می‌کنم تمام نسل من قبول دارند که رائول با موهای کوتاه احتمالا بهترین بازیکنی است که تا به حال در پیراهن رئال مادرید دیده‌ایم. دوستی دارم که خیلی جدی می‌گفت وقتی موهایش را بلند کرد دیگر آن بازیکن سابق نشد و وقتی دوباره در شالکه موهایش را کوتاه کرد، به بهترین سطح خودش برگشت. و نیازی نیست از او بپرسم نظرش در مورد مدل موهای عجیب و غریب جدید وینیسیوس چیست.

2075637

وقتی همه چیز خوب پیش نمی‌رود، با هر چیزی به شما حمله می‌کنند و این مدل جدید، من حتی نمی‌دانم اسمش چیست، قیطان؟ کاری که وینی با موهایش کرده، وای، مثل یک دینامیت برای منتقدانش بود.

بین شوخی‌ و واقعیت، توییتی پیدا کردم که تا حدودی درست است و فکر می‌کنم چیزی است که واقعاً هواداران رئال مادرید را نگران کرده است. تاکنون بیش از دو بازی معمولی از وینی در سه سال اخیر ندیده بودیم ولی این فصل وینیسیوس در سه بازی ابتدایی لالیگا دور از فرم همیشگی‌اش نشان داده است. فصل قبل وینی در پیش‌فصل این مدل مو را امتحان کرد ولی با شروع لالیگا او از آن منصرف شد اما امسال او این کار را برعکس انجام داد. شاید احمقانه باشد، اما شاید هم نه. وینی باید هر چه زودتر به آن مدل موی قدیمی خودش بازگردد تا تردیدها برطرف شود!

2075636

فراتر از شوخی، نتایج بد رئال مادرید در کنار نتایج خوب بارسا باعث استرس و نگرانی در بین هواداران رئال مادرید شده است. اول سپتامبر است و برخی می‌گویند فصل را از دست دادیم. کروس بازنشسته شده و آنهایی که در راس تیم هستند مشکل اصلی را درک نمی‌کنند. اینکه حتی امباپه در حد جرمی دی لئون نیز نشان نداده و آنچلوتی بعد از هر سه بازی عصبانی شده است. موردی کمتر دیده شده از مربی ایتالیایی.

رئال مادرید در حال حاضر دانش‌آموزی است که به تازگی راهی دانشگاه در شهری دیگر شده و نمی‌داند چگونه ماشین لباسشویی را روشن کند یا از اجاق گاز استفاده کند. او عادت دارد که تختش را برایش مرتب کنند و ناگهان وقت غذا خوردن که می‌رسد، حتی یک بشقاب روی میز ندارد. به سمت کشو می رود ولی معلوم می شود که همه ظروف هنوز کثیف هستند.

اما او نباید زیاد نگران نباشد چون از گرسنگی نمی‌میرد و جلو خواهد رفت. رفتن کروس برای رئال هزینه داشت و این واضح بود، اما رئال به زندگی بدون کروس هم سازگار خواهد شد. بله، رئال همیشه نشان داده که بر می‌گردد.

روبن خیمنز: مارکا

دیدگاه‌ها