کد خبر : 2066397 | 11 شهریور 1403 ساعت 12:59 | 7.2K بازدید | 7 دیدگاه

دومین کلین‌شیت گل‌گهر با زوج جدید و جوان (عکس)

محمدمهدی زارع خیلی زود توانست جای مدافع باتجربه فصول گذشته گل‌گهر را بگیرد و زوج اندونگ شود.

دومین کلین‌شیت گل‌گهر با زوج جدید و جوان (عکس)

به گزارش "ورزش‌ سه"، وقتی فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر آغاز شد، این مسیح زاهدی بود که در انزلی مقابل شاگردان مازیار زارع قرار گرفت، اما شکست در این مسابقه سبب شد تا مهدی تارتار تغییراتی در چینش نفراتش ایجاد کند.

یکی از تغییرات مهم در گل‌گهر نسبت به بازی ابتدایی فصل استفاده از زارع به جای مسیح زاهدی بوده که در دو بازی اخیر مقابل استقلال خوزستان و نساجی مازندران به خوبی جواب داده و محمدرضا اخباری موفق به ثبت دو کلین‌شیت شده است؛ ضمن اینکه گل‌گهر هر دو مسابقه را با نتیجه یک بر صفر برده و پس از سپاهان، تراکتور و ملوان در رتبه چهارم جدول رده‌بندی قرار گرفته است.

2075628

در واقع خط دفاعی گل‌گهر نسبت به فصل گذشته سه تغییر عمده داشته و تنها ابوالفضل رزاق‌پور همچنان دفاع چپ این تیم است. در واقع قلب خط دفاعی تیم با اندونگ و زارع شکل گرفته که هفته به هفته این دو مدافع جوان تیم در حال رسیدن به هماهنگی بیشتر هستند و در سمت راست خط دفاعی سرمه‌ای‌پوشان هم به‌جای بهنام برزای از مجید عیدی استفاده می‌شود.

این تغییرات به ویژه در قلب خط دفاعی جواب داده و حالا باید دید پس از تعطیلات ترکیب و عملکرد تیم مهدی تارتار چطور خواهد بود.

2075629

عکس‌ها: جواد نادری‌پور

دیدگاه‌ها