کد خبر : 2066388 | 11 شهریور 1403 ساعت 12:32 | 45.2K بازدید | 82 دیدگاه

ناامید نشو فورت

حرکت تحسین‌برانگیز: دلجویی فلیک از پدیده لاماسیا

هانسی فلیک دیروز در بازی برابر وایادولید به هکتور فورت بازی نداد ولی در پایان مسابقه از ستاره جوانش دلجویی کرد.

حرکت تحسین‌برانگیز: دلجویی فلیک از پدیده لاماسیا

به گزارش "ورزش سه"، هکتور فورت تنها دفاع راست در دسترس فلیک برای این بازی بود ولی به میدان نرفت. اتفاقی که برای فورت عجیب بود ولی فلیک برایش دلیل آن را توضیح داد.

هانسی فلیک خیلی زود در بارسا اثرش را گذاشته است. بدون تنش، بدون بلند کردن صدایش و بدون اینکه سینه سپر کند. او رهبر بارسای جدید است و دیروز بعد از برتری 7 گله مقابل وایادولید، مونتجویک یک‌صدا او را تشویق کرد.

2075617

مربی نه تنها در بین هواداران بلکه در رختکن نیز محبوب است و تمام جزئیات را در نظر می‌گیرد. حرکت مربی آلمانی در قبال هکتور فورت در پایان بازی دیروز حرف‌ها برای گفتن داشت. مدافع راست بارسا تنها بازیکن در دسترس برای آن پست بود ولی یک دقیقه هم به زمین نرفت. پابلو توره هم غایب بود، اما در مقابل وایادولید فلیک هفت بازیکن بهتر از او در اختیار داشت.

در پایان بازی فلیک به سراغ فورت رفت و توضیحاتی را به او داد. موندودپورتیوو نوشت که فلیک دلایل به میدان نرفتن فورت را برای او توضیح داد و به او گفت که ناامید نباشد چون به زودی نوبتش خواهد رسید. اینکه روزهای خوب هنوز در راه است. فلیک سپس فورت را با محبت در آغوش گرفت و به او دلداری داد. یک حرکت تحسین برانگیز از مرد آلمانی.

دیدگاه‌ها