کد خبر : 2066379 | 11 شهریور 1403 ساعت 11:53 | 15.1K بازدید | 19 دیدگاه

ملی‌پوش جدید با اعتماد و خواسته بالاتر در پک!

جواد آقایی‌پور خیلی زود توانست خودش را در ترکیب سپاهان جا بیندازد و حالا یکی از بازیکنان مهم این تیم به‌شمار می‌رود.

ملی‌پوش جدید با اعتماد و خواسته بالاتر در پک!

به گزارش "ورزش‌ سه"، بزرگ شدن و شناخته شدن جواد آقایی‌پور در فوتبال ایران فرآیند خیلی سریعی داشت. او یکی از بازیکنان کلیدی استقلال خوزستان در صعود به لیگ برتر بود و سپس پس از حضور آبی‌پوشان خوزستانی در بالاترین سطح فوتبال ایران اهالی فوتبال شاهد درخشش او و به ثمر رساندن 10 گل توسط این بازیکن شمالی 24 ساله در فصلی شدند که تیم پورموسوی تا هفته پایانی برای ماندن جنگید و سرانجام موفق شد.

در همین حین امیر قلعه‌‌نویی، جواد آقایی‌پور را به اردوی تیم ملی فراخواند تا این بازیکن یکی از نفراتی باشد که تغییر نسل با آنها پس از جام ملت‌های آسیا آغاز شد.

2075603

در فصل جدید مشخص بود که آقایی‌پور دیگر در استقلال خوزستان نخواهد ماند و سپاهان در رقابتی که برای جذب او ایجاد شده بود، موفق‌تر عمل کرد و حالا شماره 11 تیم مورایس که فصل گذشته بر تن کاوه رضایی بود به این مهاجم تازه وارد سپرده شده و با گلی هم که مقابل خیبر به ثمر رساند، نشان داد که ارزش هزینه‌ای که برای جذب او شده را دارد.

آقایی‌‌پور که در مرتبه‌های قبلی تنها بازیکن ملی پوش استقلال خوزستان بود، حالا یکی از 6 بازیکن ملی پوش سپاهان است و با روحیه و اعتماد به نفس بیشتری هم به اردو آمده و احتمالا از حالا تلاش بیشتری برای ثابت شدن در تفکرات امیر قلعه‌نویی خواهد داشت.

دیدگاه‌ها