کد خبر : 2066376 | 11 شهریور 1403 ساعت 11:40 | 30.2K بازدید | 24 دیدگاه

ستاره استقلال، درخشش را از تیم ملی استارت می‌زند

ابوالفضل جلالی که باز هم با اعتماد دوباره از سوی قلعه‌نویی روبه‌رو شده، می‌خواهد که استارت یک فصل خوب را از بازی‌های تیم ملی بزند.

ستاره استقلال، درخشش را از تیم ملی استارت می‌زند

به گزارش "ورزش سه"، ابوالفضل جلالی پس از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت خود، بار دیگر به تیم ملی ایران بازگشت. جلالی به دلیل آسیب‌دیدگی دو هفته اول لیگ برتر را از دست داد و در این مدت، میلاد زکی‌پور جای او را در ترکیب استقلال پر کرد. با این حال، جلالی در هفته سوم لیگ برابر استقلال خوزستان در نیمه دوم به میدان رفت. اگرچه او در این دیدار نتوانست تأثیر قابل توجهی بگذارد، اما همچنان نظر امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی، را جلب کرد و به تیم ملی دعوت شد.

جلالی در فصل گذشته با عملکرد فوق‌العاده‌ای که از خود نشان داد، به یکی از بازیکنان کلیدی استقلال تبدیل شد. او با ثبت ۱۰ پاس گل، بهترین پاسور استقلال و دومین پاسور برتر لیگ برتر ایران شد. این عملکرد درخشان او را به یکی از مؤثرترین بازیکنان تیمش تبدیل کرد و نقش مهمی در موفقیت‌های استقلال ایفا کرد.

2075596

جلالی که پیش از این توسط کارلوس کی‌روش به تیم ملی دعوت شده بود و حتی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نیز برابر آمریکا به میدان رفت، پس از فیفا دی قبلی، مجدداً با اعتماد امیر قلعه‌نویی نیز مواجه شده است. این دعوت دوباره به تیم ملی نشان‌دهنده اطمینان کادرفنی به توانایی‌های اوست و انتظار می‌رود که جلالی در دیدارهای حساس پیش‌رو نیز نقشی کلیدی ایفا کند.

با توجه به دعوت جلالی به تیم ملی برای دو بازی از مرحله سوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ برابر قرقیزستان و امارات، او می‌تواند با حضور خود در این مسابقات به تیم ملی کمک کند. بازگشت او به ترکیب تیم ملی پس از مصدومیت، نویدبخش روزهای خوب برای این بازیکن جوان و آینده‌دار است و می‌تواند نقش مهمی در موفقیت‌های آتی تیم ملی ایفا کند.

دیدگاه‌ها