کد خبر : 2066369 | 11 شهریور 1403 ساعت 11:04 | 23.8K بازدید | 57 دیدگاه

واکنش‌‌ها به پیروزی قاطع بارسا: جشنواره گل!

پیروزی بارسلونا برابر وایادولید واکنش جالبی را از سوی روزنامه‌های کاتالونیا به همراه داشت.

واکنش‌‌ها به پیروزی قاطع بارسا: جشنواره گل!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا روز گذشته در چارچوب دیدارهای هفته چهارم رقابت‌های لالیگا در ورزشگاه خانگی‌اش مقابل وایادولید به میدان رفت و موفق شد در یک بازی پرگل و تماشایی با نتیجه ۰-۷ حریفش را در هم بکوبد و چهارمین پیروزی را هم به دست آورد.

رافینیا، روبرت لواندوفسکی و لامین یامال ستاره‌های بی‌چون و چرای بارسلونا در این بازی بودند و توانستند عملکرد خوب و درخشانی را به نمایش بگذارند و نقش مهمی را در کسب سه امتیاز این بازی ایفا کنند.

هواداران بارسلونا پس از پایان این دیدار از عملکرد تیم‌شان رضایت زیادی داشتند و حالا بیشتر از هر زمان دیگری به بازگشت به روزهای اوج تحت هدایت هانسی فلیک امیدوار هستند و به نظر می‌رسد که روزنامه‌های ایالت کاتالونیا هم احساس مشابهی دارند و از این که بارسا دوباره جانی تازه گرفته خوشحال هستند.

2075586
2075587

روزنامه اسپورت و موندو دیپورتیوو هر دو برای اشاره به پیروزی پر گل بارسا در دیدار روز گذشته از عبارت "فستیوال" استفاده کردند تا نشان دهد که از جشنواره گلی که این تیم در این بازی به راه انداخته بسیار خوشحال و راضی هستند. تصاویر مربوط به شادی رافینیا و لامین یامال هم در روی جلد این روزنامه‌ها به چشم می‌خورد تا تقدیر ویژه‌ای از درخشش آنها شده باشد.

دیدگاه‌ها