کد خبر : 2066364 | 11 شهریور 1403 ساعت 10:44 | 24.5K بازدید | 25 دیدگاه

کابوس ترسناک اوسیمن: ناپولی کوتاه نمی‌آید

باشگاه ناپولی تصویری برای تغییر نظرش درباره ویکتور اوسیمن و بازگشت او به فهرست بازیکنان این تیم ندارد.

کابوس ترسناک اوسیمن: ناپولی کوتاه نمی‌آید

به گزارش "ورزش سه"، اوسیمن یکی از جنجالی‌ترین بازیکنان در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال بود و شایعات بسیار زیادی درباره آینده او و همچنین تمایلش به ترک باشگاه ناپولی در این پنجره به گوش می‌رسید.

چند باشگاه بزرگ اروپایی از جمله پاری سن ژرمن و چلسی به صورت جدی به دنبال جذب این بازیکن بودند و گفته می‌شد که او پیشنهادهایی هم از باشگاه‌های عربستانی دارد اما تمایلی به حضور در لیگ این کشور ندارد و پیش‌بینی می‌شد که راهی لیگ برتر انگلیس شود.

اما تصمیم ناگهانی او برای رد پیشنهاد چلسی در آخرین روز از پنجره تابستانی باعث خشم مدیران ناپولی شد و آنها تصمیم گرفتند که نام بازیکن را از فهرست این تیم برای رقابت‌های سری آ ایتالیا خارج کنند، بدترین اتفاق ممکن برای او خواهد بود و به این معناست که حداقل تا نیم فصل فرصت حضور در ترکیب این تیم را پیدا نخواهد کرد.

بعضی از رسانه‌های ایتالیایی در ۲۴ ساعت گذشته مدعی شده بودند که شاید باشگاه ناپولی تصمیمش را تغییر دهد اما مدیران این باشگاه شب گذشته اعلام کردند که این تصمیم با همکاری و مشورت آنتونیو کونته گرفته شده است و آنها هیچ برنامه‌ای برای تغییر آن و بازگرداندن نام اوسیمن به فهرست این تیم نخواهند داشت و حاضر نیستند از این موضع کوتاه بیایند.

دیدگاه‌ها