کد خبر : 2066361 | 11 شهریور 1403 ساعت 09:57 | 36.6K بازدید | 50 دیدگاه

مخالفت با تصمیم آرسنال: نباید استرلینگ را می‌خریدیم

امانوئل پتی با تصمیم مدیران آرسنال برای به خدمت گرفتن رحیم استرلینگ به شدت مخالف است.

مخالفت با تصمیم آرسنال: نباید استرلینگ را می‌خریدیم

به گزارش "ورزش سه"، استرلینگ در طول چند هفته اخیر با انزو مارسکا که به عنوان سرمربی جدید چلسی روی نیمکت حضور پیدا کرده است به مشکل جدی خورد و مدیران باشگاه به او اعلام کردند که دیگر جایی در ترکیب این تیم نخواهد داشت و باید هرچه زودتر در پنجره نقل و انتقالات تابستان این باشگاه را ترک کند.

اما تا روز آخر پنجره تابستانی خبری جدی از جدایی این بازیکن نبود ولی آرسنال در دقایق پایانی موفق شد با قراردادی قرضی و یک ساله این ستاره انگلیسی را به خدمت بگیرد، اتفاقی که برای بسیاری از هواداران این تیم هم عجیب و غیر منتظره بود.

2075050

پتی در گفتگو با خبرنگاران درباره تصمیم مدیران آرسنال برای جذب استرلینگ گفت: "آرسنال نباید این بازیکن را می‌خرید. استرلینگ پس از ترک لیورپول نتوانسته است در تمام دوران حضورش در منچسترسیتی و چلسی پیشرفتی داشته باشد.

شاید این بازیکن این توانایی را داشته باشد که لحظات بزرگی را رقم بزند اما مسئله این است که هیچ ثباتی در عملکردش ندارد. او هنوز نیاز دارد که روی ضربات آخرش کار کند و البته گل‌های بیشتری باید به ثمر برساند که این دو مشکلات مهم و بزرگی هستند. آرتتا به دنبال عطش و ثبات در بین بازیکنان تیمش است و استرلینگ نمی‌تواند این ویژگی‌ها را به او بدهد."

دیدگاه‌ها