کد خبر : 2066358 | 11 شهریور 1403 ساعت 09:40 | 22.1K بازدید | 39 دیدگاه

ستاره‌ها علیه سرمربی: درگیری در میلان جدی است

به نظر می‌رسد که تئو هرناندز و رافائل لیائو چندان از عملکرد و حضور پائولو فونسکا روی نیمکت میلان راضی نیستند.

ستاره‌ها علیه سرمربی: درگیری در میلان جدی است

به گزارش "ورزش سه"، میلان شب گذشته در چارچوب دیدارهای هفته سوم رقابت‌های سری آ ایتالیا روبه‌روی لاتزیو در ورزشگاه خانگی این تیم به میدان رفت و در یک بازی جذاب و تماشایی پس از ۹۰ دقیقه تلاش به تساوی ۲-۲ برابر این حریف رضایت داد.

تئو هرناندز و لیائو در این بازی در ترکیب اصلی قرار نگرفته بودند و در دقیقه ۷۰ به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شدند و ستاره پرتغالی میلان در فاصله چند دقیقه پس از ورودش به زمین موفق شد گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

2075580

با این حال، به نظر می‌رسد که شایعات درباره نارضایتی بازیکنان این تیم از عملکرد فونسکا تا حدی درست است. هرناندز و لیائو در جریان کولینگ برک حاضر نشدند در کنار زمین حضور پیدا کنند و به صحبت‌های سرمربی تیم‌شان گوش دهند و این اتفاق به شایعات بیش از پیش دامن زده است.

این دو نفر ترجیح دادند که در سمت دیگر زمین منتظر بمانند تا صحبت‌ها تمام شود و بازیکنان بار دیگر برای ادامه بازی به زمین برگردند. هرچند هرناندز پس از پایان بازی مدعی شده است که به دلیل این که به تازگی وارد زمین شده بودند تصمیم گرفتند که به سمت نیمکت نروند اما رسانه‌های ایتالیایی معتقد هستند که جریان درگیری در رختکن میلان کاملا جدی است.

دیدگاه‌ها