کد خبر : 2066357 | 11 شهریور 1403 ساعت 09:35 | 21.9K بازدید | 56 دیدگاه

غیبت دوباره مسی: سوارز جور لئو را می‌کشد

لیونل مسی بار دیگر در ترکیب اینترمیامی غایب بود اما لوئیس سوارز توانست با درخشش باعث پیروزی این تیم برابر شیکاگو شود.

غیبت دوباره مسی: سوارز جور لئو را می‌کشد

به گزارش "ورزش سه"، در جریان دیدار فینال رقابت‌های کوپا آمه‌ریکای ۲۰۲۴ به شدت مصدوم شد و ناچار شد که زمین بازی را ترک کند و با وجود این که تیم ملی آرژانتین در آن بازی قهرمان شد صحنه‌های دراماتیک و ناراحت کننده‌ای برای این بازیکن رخ داد.

2075578

او از همان زمان مشغول طی کردن روند درمانش است و در طول چند هفته اخیر نتوانسته است در ترکیب اینترمیامی به میدان برود. با این حال، تاتا مارتینو روز گذشته خبر داده بود که او به تمرینات برگشته است و شاید در بازی برابر شیکاگو در ترکیب این تیم حضور داشته باشد.

این اتفاق رخ نداد و بار دیگر این سوارز بود که توانست جای خالی هم‌تیمی و دوست نزدیکش را پر کند و با به ثمر رساندن دو گل نقش مهمی را در کسب این پیروزی ارزشمند برای تیمش ایفا کرد.

2075577

سوارز پس از بازگشت از مسابقات کوپا و در طول دوران غیبت مسی ستاره بی‌چون و چرای تیمش بوده و موفق شده است شش گل در هفت بازی به ثمر برساند تا ارزش و اهمیتش را در ترکیب این تیم نشان دهد.

هرچند، بسیاری از هواداران اینترمیامی همچنان منتظر بازگشت مسی به میادین هستند و دوست دارند که هرچه زودتر بار دیگر این ستاره آرژانتینی را در ترکیب تیم محبوب‌شان ببینند.

دیدگاه‌ها