کد خبر : 2066355 | 11 شهریور 1403 ساعت 09:10 | 17.7K بازدید | 10 دیدگاه

اعتراف شزنی: با آرسنال برای بازگشت مذاکره کردم

وویچک شزنی تایید کرد که در اوایل تابستان مذاکرات را با باشگاه آرسنال برای بازگشت به این تیم داشته است.

اعتراف شزنی: با آرسنال برای بازگشت مذاکره کردم

به گزارش "ورزش سه"، شزنی یکی از بازیکنان درخشان و مهره‌های کلیدی یوونتوس در چند سال گذشته بود و همیشه عملکرد خوب و قابل قبولی را در دروازه این تیم به نمایش می‌گذاشت و همین باعث شده بود که هواداران یووه هم علاقه زیادی به او داشته باشند.

با این حال، حضور تیاگو موتا روی نیمکت یوونتوس به جای مکس الگری معادلات را برای بسیاری از بازیکنان این تیم از جمله شزنی به هم زد و سرمربی جدید اعلام کرد که دیگر علاقه‌ای به همکاری با او در فصل جدید نخواهد داشت.

باعث شد که این بازیکن در اقدامی غیر منتظره و شوکه کننده برای هوادارانش و همچنین طرفداران یوونتوس تصمیم به خداحافظی از دنیای فوتبال بگیرد و به صورت رسمی مستطیل سبز را ترک کند.

2054555

در طول چند ماه گذشته شایعاتی درباره احتمال بازگشت او به آرسنال به گوش می‌رسید و حال شزنی در یک برنامه در شبکه اجتماعی یوتیوب این موضوع را تایید کرد و گفت: "صحبت‌هایی انجام شد و من هیچ مشکلی برای مذاکره با آرسنال نداشتم.

اما می‌دانستم که مسئله من نیستم. اتفاق بسیار خاصی باید رخ می‌داد که من برای بازگشت به آرسنال آماده شوم. همین موضوع باعث شد که با هیچکس و حتی با آرتتا تماس تلفنی نداشته باشم. این در حالی بود که یک تماس کافی بود تا توافق انجام شود. این مذاکرات پیش از فسخ قرار داد من با یوونتوس بود."

دیدگاه‌ها