کد خبر : 2066354 | 11 شهریور 1403 ساعت 02:23 | 5.9K بازدید | 14 دیدگاه

سیمئونه: برنامه‌های متنوعی برای گلزنی داریم!

دیه‌گو سیمئونه، سرمربی‌ اتلتیکو مادرید معتقد است تنوع تاکتیکی خوبی در تیمش وجود دارد و از پلن‌های مختلفی برای گلزنی استفاده می‌کنند.

سیمئونه: برنامه‌های متنوعی برای گلزنی داریم!

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید با گل آنخل کوره آ در آخرین دقایق بازی مقابل اتلتیک بیلبائو در هفته چهارم لالیگا به برتری ۱-۰ رسید تا ضمن به‌دست آوردن دومین برد خود در فصل جدید، حالا با هشت امتیاز نزدیک‌ترین تعقیب کننده بارسای رویایی هانسی فلیک لقب بگیرد.

دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت: "ما در هربازی با شیوه و پلن‌های مختلف راهی میدان می‌شویم. در بازی مقابل اسپانیول موقعیت‌های گلزنی زیادی را از دست دادیم با این حال در دفاع خوب عمل کردیم. در بازی امروز نیز به سبک متفاوتی نسبت به بازی قبل در میدان حاضر شدیم. جا دارد از بازیکنان ذخیره مخصوصا الکساندر سورلوث تشکر کنم که با پاس فوق‌العاده خود زمینه‌ساز این برد شیرین شد. هرچند در طول نود دقیقه موقعیت‌های زیادی داشتیم و می‌توانستیم زودتر از این به گل برسیم.

سیمئونه درخصوص عدم گلزنی خولین آلوارز در چهار هفته اخیر اضافه کرد: "او بازیکن خارق‌العاده‌ای است و قطعا کمک زیادی به ما خواهد کرد. زمانی که گریزمان هم به تیم اضافه شد، در بازی‌های نخستش عملکرد خوبی نداشت اما آرام آرام در ترکیب تیم جا افتاد. به زودی پایش به گلزنی باز می‌شود و شما را از نگرانی خارج می‌کند."

دیدگاه‌ها