کد خبر : 2066352 | 11 شهریور 1403 ساعت 01:56 | 15.9K بازدید | 26 دیدگاه

جاناتان تاه: از شکست خوردن انتقالم به بایرن ناراحتم!

جاناتان تاه؛ مدافع ملی‌پوش لورکوزن صراحتا اعلام کرد از اینکه در آخرین روزهای نقل و انتقالات تابستانی راهی بایرن مونیخ نشده، ناراحت است.

جاناتان تاه: از شکست خوردن انتقالم به بایرن ناراحتم!

به گزارش "ورزش سه"، با نمایش حیرت‌انگیز لایپزیش و برتری ۳-۲ مقابل بایر لورکوزن در هفته دوم رقابت‌های بوندسلیگا، سرانجام طلسم شکست‌ناپذیری شاگردان ژابی آلونسو بعد از ۴۳ بازی در بوندسلیگا شکسته شد.

یکی از بازیکنان ضعیف لورکوزن در این شب عجیب و غریب کسی نبود جز مدافع میانی این تیم یعنی جاناتان تاه که تا یک‌قدمی انتقال به بایرن مونیخ پیش رفت اما در نهایت در جمع لورکوزنی‌ها باقی ماند. او بعد از پایان مسابقه درخصوص منتفی شدن پیوستنش به بایرن مونیخ گفت: "حقیتش را بخواهید برایم سخت بود که این انتقال به سرانجام نرسید.

اما همه چیز در این باره در اختیار من نبود و باشگاه باید درخصوص انتقام تصمیم نهایی را می‌گرفت. اگر بگویم از این که به‌ بایرن نرفتم ناراحت نیستم دروغ گفتم اما این بدان معنا نیست که از حضور در لورکوزن ناراضی باشم. اکنون تمام تمرکزم روی تیمی است که پیراهنش‌ را به تن می‌کنم و موفقیت آن است."

تاه همچنین در خصوص شکست تلخ تیمش مقابل لایپزیش گفت: "فوتبال است و هزار اتفاق در آن رخ می‌دهد. ما همانند همه بازی‌های اخیر، با تمام توان به میدان رفتیم اما در نهایت اسیر بازی خوب تیم حریف شدیم. همه رکوردها یک روز شکسته می‌شود و این باخت دیر یا زود برای ما اتفاق می‌افتاد. امیدوارم در بازی‌های آینده از این شکست درس بگیریم."

دیدگاه‌ها