کد خبر : 2066345 | 11 شهریور 1403 ساعت 09:19 | 29.9K بازدید | 44 دیدگاه

لیگ برتر:در انتظار ظهور آقای گل جدید

به احتمال فراوان در پایان لیگ بیست و چهارم، یک صاحب جدید برای توپ طلا پیدا شود.

لیگ برتر:در انتظار ظهور آقای گل جدید

به گزارش "ورزش سه"، هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر هم انجام شد و از حالا به بعد به اصطلاح فوتبالی‌ها جدول لیگ کم‌کم در حال شکل گرفتن است. نه تنها وضعیت تیم‌ها در جدول، بلکه افتخارات فردی هم تا به اینجای مسابقات سر و شکل جالبی به خود گرفته. همانطور که می‌دانید یکی از مهمترین افتخارات فردی هر تورنمنت، عنوان آقای گلی است و معمولا هم به یک عنصر هجومی از یک تیم مدعی می‌رسد. اما گاهی اوقات دیده شده که بازیکنی از تیمی نه چندان اسم و رسم‌دار در بین برترین گلزنان خودنمایی کرده. شاید برای فصل پیش بتوان از رضا جعفری (ملوان) و جواد آقایی‌پور (استقلال خوزستان) به عنوان بهترین مثال‌ها در این باره یاد کرد. موضوعی که فصل جدید هم از قاعده‌اش مستثنی نیست و تا به اینجای کار بازیکنانی از ملوان، مس و حتی خیبرِ تازه وارد به آن وارد شده‌اند.

* در انتظار یک آقای گل جدید
آنطور که از همین شروع کار مشخص است انگار قرار است امسال چهره‌ای جدید آقای گل لیگ شود. چهره‌ای که برای اولین بار به این عنوان دست خواهد یافت. این را نه تنها شواهد، بلکه نگاهی به مدعیان آقای گلی تاییدش می‌کند. تمام آقای گل‌های ادوار اخیر یا از فوتبال ایران رفته‌اند یا با روزهای اوج خود فاصله دارند، از این رو فرصت خوبی فراهم شده تا توپ طلا صاحبی جدید پیدا کند.

* کورس داغ آقای گلی
نکته مهم اینجاست که جدول گلزنان فصل جاری نسبت به همین فصل قبل دست‌خوش تغییرات قابل توجهی شده. از بین 10 گلزن برتر لیگ بیست و سوم فعلا فقط نام رضا جعفری، رامین رضاییان و جواد آقایی‌پور در بین بهترین‌های فصل جاری دیده می‌شود که از بین همین سه نفر هم هرچقدر رامین و رضا در فرم ایده‌آلی قرار دارند، وضعیت آقایی‌پور چندان مشخص نیست. علاوه‌بر این امیرحسین حسین‌زاده، رضا غندی‌پور و کاوه رضایی نیز ثابت کرده‌اند که عطش گلزنی دارند و بدجوری موتورشان روشن شده تا از همین حالا رقابت در کورس آقای گلی داغ داغ باشد.

2075558

* تغییر یک معادله
در ادوار اخیر لیگ برتر معمولا شاهد این بودیم که بازیکنان به لطف گلزنی‌های پیاپی در پایان فصل لژیونر شده‌اند و در اکثر مواقع حداقل یکی دو نفر از برترین گلزنان از فوتبال ایران رفته‌اند ولی گویا امسال این معادله کمی تغییر کرده. برخی مدعیان فعلی آقای گلی یعنی حسین‌زاده، کاوه و رامین بعد از تجربه بازی در خارج کشور به دنبال کسب توپ طلا در لیگ برتر هستند. با این حال دلیلی نمی‌شود که ستاره‌های گلزن امسال در پایان فصل سودای لژیونر شدن در سر نداشته باشند. بزرگترین خروجی رقابت آقای گلی فصل پیش لژیونر شدن دو ستاره بود؛ شهریار مغانلو و محمدرضا آزادی که البته شرایط فعلی این دو شبیه هم نیست. شهریار همچنان روی دور گلزنی است و برای فیفادی پیش رو به تیم ملی هم دعوت شده اما آزادی با آنچه که بود فاصله دارد.

دیدگاه‌ها