کد خبر : 2066343 | 11 شهریور 1403 ساعت 01:13 | 12.3K بازدید | 6 دیدگاه

لوکاکو: خوشحالم که دوباره برای کونته بازی می‌کنم

روملو لوکاکو می‌گوید که افتخار می‌کند که بازیکن ناپولی باشد و برای آنتونیو کونته بازی کند.

لوکاکو: خوشحالم که دوباره برای کونته بازی می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، لوکاکو در اولین بازی خود برای ناپولی در پیروزی ۲-۱ مقابل پارما گلزنی کرد. او به عنوان بازیکن تعویضی در نیمه دوم وارد زمین شد و در دقیقه دوم وقت‌های اضافه گل تساوی را برای ناپولی به ثمر رساند. تیم کونته در دقیقه ۹۵ با گل آندره آنگیسا سه امتیاز را به دست آورد.

این بازیکن بلژیکی پس از به ثمر رساندن اولین گل خود با پیراهن ناپولی از خوشحالی خود برای بازی در ناپولی آن هم تحت هدایت کونته صحبت کرد. لوکاکو به دازن گفت: «افتخار می‌کنم که برای این باشگاه، این هواداران و همچنین این بازیکنان که به من خوش‌آمد گرمی دادند، بازی می‌کنم. ما خیلی سخت تلاش کردیم و کارهایی که در تمرینات انجام دادیم نتیجه داد.»

او افزود: «این یک عادت است که در اولین بازی خود گل بزنم، اما مهم‌ترین چیز این است که ما برنده شدیم.»

2075554

لوکاکو به شدت برای این انتقال تلاش کرد تا بتواند دوباره با مربی سابق خود در اینتر همکاری کند. او در این باره گفت: «خیلی خوشحالم که دوباره با او در یک تیم هستم. به این موضوع افتخار می‌کنم. حالا باید تلاش کنیم و به پیروزی ادامه دهیم.»

لوکاکو یک روز مانده به پایان مهلت نقل و انتقالات به ناپولی پیوست و یک قرارداد دائمی سه ساله تا تابستان ۲۰۲۷ امضا کرد. ناپولی موافقت کرد که مبلغ ۳۰ میلیون یورو به چلسی بپردازد و همچنین یک بند ۳۰ درصدی از فروش احتمالی بعدی را به قرارداد اضافه کند تا این بازیکن ۳۱ ساله برای چهارمین دوره حضورش در سری A به این لیگ برگردد.

دیدگاه‌ها