کد خبر : 2066341 | 11 شهریور 1403 ساعت 08:15 | 11.8K بازدید | 6 دیدگاه

جیووانی ماننا:

فکر نمی‌کنم اوسیمن امسال به عربستان برود

جیووانی ماننا؛ مدیر ورزشی ناپولی‌ می‌گوید که به نظر او ویکتور اوسیمن در این تابستان به پیشنهاد الهلال پاسخ مثبت نمی‌دهد.

فکر نمی‌کنم اوسیمن امسال به عربستان برود

به گزارش "ورزش سه"، آیا هنوز امکان جدایی ویکتور اوسیمن وجود دارد؟ این یکی از سوالاتی است که دقایقی قبل از شروع بازی مقابل پارما از جیووانی ماننا؛ مدیر ورزشی ناپولی پرسیده شد.

اوسیمن در نقل و انتقالات تابستانی مورد توجه باشگاه‌های بزرگی مانند پاری سن ژرمن و چلسی قرار داشت و همچنین الهلال عربستان از خاورمیانه هم شرایط جذب این بازیکن را جویا شد.

ماننا درباره وضعیت اوسیمن گفت: "بازار نقل و انتقالات هنوز باز است (در عربستان سعودی دوشنبه 2 سپتامبر بسته می‌شود)، گزینه‌های زیادی وجود دارد اما فکر نمی‌کنم ویکتور در این پنجره نقل و انتقالات به عربستان برود."

2075548

او اعلام کرد که این بازیکن علاقه دارد تا در ناپولی‌ بماند: "وضعیت درست از پایان فصل گذشته بسیار روشن است. ویکتور تمایل مطلق خود برای نماندن در ناپل و بازی نکردن برای ما ابراز کرد و ما سعی کردیم او را کنار بگذاریم. سپس یک تقاضا و یک پیشنهاد وجود دارد، فکر می‌کردیم مذاکره را به نتیجه رسانده‌ایم، اما عاقبت به خیر نشد.

ما لوکاکو را جذب کردیم، راسپادوری و سیمئونه را حفظ کردیم. در حال حاضر ما روی موضع خودمان هستیم: او ابراز تمایل کرد که برای ناپل بازی نکند و ما انتخاب‌های دیگری انجام دادیم."

دیدگاه‌ها