کد خبر : 2066332 | 11 شهریور 1403 ساعت 00:42 | 30.9K بازدید | 24 دیدگاه

ناپولی ۲-۱ پارما: لوکاکو نیامده کار را برای کونته درآورد!

ناپولی با درخشش بازیکنان تعویضی خود با نتیجه ۲-۱ از سد پارما عبور کرد.

ناپولی ۲-۱ پارما: لوکاکو نیامده کار را برای کونته درآورد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های ناپولی و پارما در چارچوب هفته سوم رقابت‌های سری آ به مصاف هم رفتند که در یک بازی جنجالی و پرحاشیه در نهایت میزبان با کامبک در وقت‌های اضافه با نتیجه ۲-۱ از سد پارما گذشت و به دومین برد پیاپی خود رسید. خبر خوش برای آنتونیو کونته و هواداران ناپولی، گلزنی روملو لوکاکو در اولین بازی خود برای پارتنوپی بود.

در این بازی ابتدا پارمایی‌ها بودند که با نمایش هجومی خود ناپولی را به بازی دفاعی مجبور کردند و در دقیقه ۱۴ دو بار توپ را به تیرک دروازه الکس مرت کوبیدند. پنج دقیقه بعد از این حملات کوبنده بود که یوان تونی؛ مهاجم پارما موفق به گلزنی از روی نقطه پنالتی شد تا تیمش نیمه نخست را با برتری ۱-۰ راهی رختکن شود.

در نیمه دوم و مطابق انتظار، شاگردان کونته برای جبران نتیجه کاملا تهاجمی در میدان حاضر شدند و با اضافه شدن روملو لوکاکو در دقیقه ۶۳ به زمین، میل به گلزنی ناپلی‌ها به بالاترین حد رسید اما عملکرد درخشان خط دفاعی و البته زیون سوزوکی؛ سنگربان ژاپنی تیم پارما مانع از گلزنی شاگردان کونته می‌شد.

2075527

تاثیرگذارترین صحنه بازی اما در دقیقه ۷۶ رقم خورد. جایی که زیون سوزوکی با خطای خشن خود با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد و از آنجایی که این تیم هر پنج تعویض خود را انجام داده بود، به ناچار الساندرو سیریاتی مدافع آخر خود را درون دروازه قرار دادند.

2075528

بعد از اخراج دروازه‌بان پارما، حملات پرشمار شاگردان کونته روی دروازه حریف ادامه پیدا کرد تا اینکه در سومین دقیقه از وقت‌های اضافه، روملو لوکاکو با پاس عالی لئوناردو اسپینازولا در موقعیت تک به تک با مدافع پارما درون دروازه قرار گرفت و گل نخست را به ثمر رساند.

2075529

پنج دقیقه بعد از این گل نیز آندره آنگیسا روی ارسال بی‌نقص داوید نرس با ضربه سر دیدنی خود توپ را وارد دروازه پارما کرد تا برد باشکوهی برای شاگردان آنتونیو کونته در شب اخراج دروازه‌بان حریف رقم بخورد.

دیدگاه‌ها