کد خبر : 2066323 | 11 شهریور 1403 ساعت 06:34 | 33.7K بازدید | 46 دیدگاه

سردار خوشحال و راضی از مسیر جدید (عکس)

سردار آزمون پس از سال‌ها به فوتبال آسیا بازگشته و در فضای جدید به مسیر حرفه‌ای ادامه می‌دهد.

سردار خوشحال و راضی از مسیر جدید (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، آزمون پیش از جام جهانی 2014 بود که راه فوتبال روسیه را در پیش گرفت و سپس با درخشش در رده باشگاهی و ملی توانست در بهترین باشگاه‌های این کشور پا به توپ شود، بدرخشد و چشم همگان را به خود خیره کند.
آزمون به‌قدری در ترکیب تیم‌های متفاوت فوتبال روسیه نظیر روبین کازان، روستوف و زنیت درخشید که مورد توجه باشگاه‌های مطرح اروپایی قرار گرفت و با وجود اینکه این مهاجم ترکمن، خودش خیلی تمایلی برای جدایی از روسیه نشان نمی‌داد، سرانجام پیشنهاد لورکوزن را قبول کرد و راهی بوندسلیگا شد.
حضور سردار در آلمان با بحران تیم فوتبال این باشگاه و در ادامه تحولات ژابی آلونسو همراه شد تا آزمون به صورت قرضی به رم برود و فصل قابل قبولی را در فوتبال ایتالیا زیر نظر مورینیو و سپس ده روسی پشت سر گذاشت.

2075510

در پنجره تابستانی انتظار می‌رفت سردار پیشنهاد سویا را بپذیرد و در اروپا به کار خود ادامه بدهد، اما شاهد یک انتقال غیرمنتظره بودیم و این مهاجم به شباب الاهلی امارات پیوست.
حضور سردار در امارات با درخشش دوباره این بازیکن همراه بوده و حالا او پس از ورود به این مسیر جدید برای اولین مرتبه در اردوی تیم ملی حاضر شده و آنچه از چهره او برمی‌آید به نظر می‌رسد از انتخاب خود خوشحال است و با روحیه، آماده‌ی دو بازی تیم ملی در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی می‌شود.

دیدگاه‌ها